Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIveta
Autor
Whitesnake
Úspěch jí rozprostřel krvavé rohože
přes bulvár Coupe de Grace - pak na něj vkročila
Proč nejsem smutný, bolavý z toho, že
bláznivá princezna
dnes pod vlak
skočila
...
28 názorů
Whitesnake
01. 05. 2014:-)))))
ty blbecku, to prave nebyla zadna trollovina, akorat sis to ty retarde vylozil po svem, cemuz se, vzhledem k tve inteligenci, nedivim, takze bylo jasne, co z toho vznikne, suline. takze jsem to radsi smazal a tebe si pro tu svoji tupost radeji bloknul. jsi proste tak tupy, ze to neni mozne a ja tupost fakt nesnasim. kriple jeden, ty pises pro ct a co tam pises s tou tvoji hlavou? jsi jen srac, s nizkym rozhledem, co umi jen nadavat na system, protoze mu zoufale nerozumi a trapi se tim, hlupaku.
a tohle o bartosove neni zadne dilo, ale naky ulet od autora.
waitsnejk: o co tu-ti jde? umrel clovek.
tangens: ty jeden povrchni suline, prisaham, ze jestli te nekdy uvidim osobne a budes mlit ty svoje hovadiny, dupnu ti na nohu. vetsiho maleho bimbulu jsem snad jeste nepoznal.
celkove: to mame bulvar i na pismaku vy mrdky? koho zajima vase parazitovani? dav me umi stale jeste prekvapit.
Whitesnake
30. 04. 2014díky, M, pěkné verše
Tušit se to dalo - ale smutný jsem. Docela dlouho volala o pomoc, jen jaksi marně...
A ještě:
Jsou slzy jara na dně láhví
poházených po mracích
déšť kalu úsměv proděraví
vichr slunce pozvrací
Smutně se stíny přes les šinou
nevím jak v jiné dny, ale dnes jste pro mne hloupý a vůbec Vám netleskám
Whitesnake
29. 04. 2014Víte vy všichni, že je to napsáno na 3 slabiky ???? To potom jde šlápnout vedle!!!
:----))))
Jarmila Moosová Kuřitková
29. 04. 2014Tak to já smutná a bolavá jsem, aniž bych to dost dobře chápala. Přes veškerá tušení brečím... přece jenom jde o jeden křehký lidský život.
Richard Hrob
29. 04. 2014No abych pravdu řekl, taky nejsem smutný. Tak nějak jsem tušil, že to příjde.
Whitesnake
29. 04. 2014J6 jasně :-) ten buranský rým je vykompenzován méně otřelým "rohože/toho, že", víme?
ad Šeptem: taky rýmuješ funkčně a otřele (viz póly/bolí apod.) a jindy umněji, že ano? :-)
Whitesnake
29. 04. 2014ad MK, spíš "dcero moje". prostě se mi chtělo
Marcela.K.
29. 04. 2014Et tu, mi fili?
Jo, rychlé, hlavně ten rým vkročila - skočila... :-) Ale dík za aktualitu.
Whitesnake
29. 04. 2014Sm :-) :-)
...třeba to měl Whitesnake předpřipravéné....tím chci říct, že se to dalo čekat....nemocná žena....*