Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCaltha palustris
25. 02. 2002
7
0
1808
Autor
Elyanne
Mé zimní slzy rampouchů
když jaro setře zlatou dlaní,
pod střechou vůně blatouchů
sním o své bledé hvězdě ranní.
Láká ta vůně zářivá
do míst, kam padly slzy její,
a do snů tiše zaznívá
nesmělá píseň o naději.
Armand: pravdu mám. autorku znám osobně a ona ví, co jsem tím chtěl říct. navíc to nebyla kritika, ale jen můj názor (jak už jsem psal výš).
jen jsem se ti snažil naznačit, že je sice milé a džentlmenské bránit ubohou mladou básnířku proti zlému draku Kritikrakovi, ale v tomhle případě taky úplně zcestné :)
nebyla to náhodou Merle harapanna z jisté svatby? :)))
dandandydan
25. 02. 2002
nicim me to nezaujalo. ani formou ani obsahem. prijde mi to jen jako lyricke popevovani...
Mně se také líbí. *
Palustris by mohlo být "bahenní" nebo "slatinní" a caltha? Že by to byl ten blatouch?
hehe :) Merle.. ano, to JE lyrické popěvování, proč myslíš, že chtěla Elyanne aby tě to zaujalo? :)
Pro mě to je o něčem :)
Armand: jistě že nechtěla... a já neříkám, že by musela. jen říkám vlastní názor
veselé je na tom to, že ty to nechápeš stejně jako já, jen to nepřiznáš :-P
jej, ty si nadskočila! :)
Nesuď Merle, uznávám, byla to lehká provokace, ale nemáš pravdu...
Tvá kritika se mi nelíbila, nemá se skutečnou kritikou nic společného, nekritizuj to, čemu nerozumíš. (Tos řekla sama!)
:))) ale jinak bez urážek, to není osobní, to bylo jen šťouchnutí
omlouvám se... "tys nadskočil!" :)))))
Mám Merle asi zafixováno odněkud jako ženské jméno... nevzpomenu odkud :)))
omlouvám se... "tys nadskočil!" :)))))
Mám Merle asi zafixováno odněkud jako ženské jméno... nevzpomenu odkud :)))