Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNapoleon
14. 05. 2014
9
14
1276
Autor
martinez
Miloval ji. Nejvíc na celém světě. Byla sladká a opojná. Naplňovala ho i ve chvílích, kdy byl sám. Stačilo vědět, že je nadosah. Ale vůbec si jí nebyl jistý. Často pochyboval - o ní i o sobě.
Přišel i čas, kdy byli odloučeni, ale on přesto věděl, že se k němu vrátí.
Že se on vrátí k ní. Byli si souzeni. Kdykoli je osud rozdělil, on žil jen pro návrat k ní. Ona na něj čekala.
Rozcházeli se a scházeli, ztráceli a nacházeli. Čekala. Počkala. Několikrát. Pak se ho nabažila. našla si jiného, pak dalšího. A další, které hýčkala ve své náruči.
Pořád stejně sladká, dokonce čím nedosažitelnější, tím sladší se mu zdála. Miloval ji a trápil se pro ni. Bez ní. A bez ní nakonec v zapomnění zemřel..
14 názorů
tu šifru způsobilo jen chybějící "c"
a že to je Napoleon tu visí celou dobu, to nemuselo nikoho napadat, paní :o)
díky vám tu, a speciélní dík císařovně Josefíně :o)
ale bývá to i nedosažitelný, -á milá .... máš to dvojznačné, jak se zdá, hezky napsané
Kdo ví, co tím Danny sleduje! Je nějakej moc chytrej! Aby ses ještě nezklamala! To bych ti nepřála - a Vigan jistě taky ne... ;-)
já píšu jak potřebuju - ale vy neumíte číst, když od Napoleonovy největší lásky se dostanete k flašce kdo ví čí :o)
a Danny je odvčil můj nejoblíbenější čtenář - jj, je to "mo" :o)
Vigan - tentokrát jsme naprosto splynuly v duších. Přesně tak jsem přemýšlela a ze stejných důvodů - jen to "pořád stejně sladká" mi holt evokovalo Becherovku. :-)
(Tak na tvoje zdraví, Vigan :-))))
já nevím kerým směrem se vám to přemýšlení zvrhlo.. teda vím kerým, ale netuším úplně proč? :oD
to je Napoleonova největší láska, ne čtenářů!