Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTEDx Prague 2014
Autor
Vaud
Nevím, jestli znáte TED, ale měli byste.
https://www.facebook.com/tedxprague?fref=ts
Do mého "bucket listu" patřilo přednášet na TEDx. Letos se mi tam povedlo vetřít jako oficiální fotograf.
https://www.flickr.com/photos/91409797@N05/sets/72157645259247376/
Jsou to všechno přednášky a fejetony. Nejvtipnější byla
- Vendula Chalánková (tady nějaká starší prezentace)
https://www.youtube.com/watch?v=VLzPdd6SiBc
Dost bych se divil, kdyby nebyla tady na Písmáku.
14 názorů
už jsem pil cibetkovou kávu, ale zase mi tam chybí to hraní na varhany :-)
Já bohužel nemám žádný přátele, kde bych ji mohl mít :))
Ale položka bucket listu "přednášet na TEDx" je docela cool...přemýšlím, že bych ji od tebe obšlehl...asi někam mezi "vyrýsované břišní svaly" a "obouruční hru na Hamondovy varhany"
Vendula Chalánková je super, zejména obraz "Tatova čepica" :D
Až ke konci videa jsem zjistil, že moji kluci mají pravděpodobně od ní velice pěknou a nápaditou knížku "O perníkové chaloupce".
Oni me chteli / ja jsem to zazdil :-)
bydlim ve Svajcu, ale mel jsem kancelar ve Stockholmu / Solna
to mě překvapuje, že tě nechtěli. Ty bys do Tedexu výborně zapadl, podle mě. Asi to nevědí.:)
Myslel jsem, že žiješ ve Švýcarsku. Ty jsi každý rok jinde, ne?
Tak proč se tam nepřihlásíš, Vaude? Myslel jsem, že tam může být kdokoliv.
Díky moc :-)) Příští týden bude celé její vystoupení na stránkách TEDx - vřele doporučuji :-))
Květoň Zahájský
23. 06. 2014Fotky skvělé, mistře.
(Chalánková mě rozsekala na hadry. Tu bych chtěl mít doma, když je mi smutno.)
Naprosto dokonalý - to je čistá radost. Snad někdy napíšu něco tak dobrýho, že bych to tam mohl číst. :-)