Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZVLÁŠTNÍ SVĚT
Autor
srozumeni
36 názorů
Mám teď ve školce na starosti pětiletého chlapce s autismem. Není na tom tak vážně ve srovnání s jinými, ale i tak vyžaduje absolutní pozornost. Obdivuju vás :)
Vampirelord
13. 07. 2014Já to nechal půl roku.....
Vampirelord
13. 07. 2014Nemáš zač, toulám se toulám v sobě :-)...jsem se mrknul...a 110 avíz...tak to pomalu procházím...a jste šikovný, tvořivý :-):-)
Vampirelord
13. 07. 2014***T
závidím lidem, pro které se obětuješ. Já mám bohužel zážitky z ústavu, kde leží matka, úplně jiné. Tam se o ně nikdo nestará, natož, aby zkoumal jejich duševní rozpoložení. Ale, peněz berou hodně!
Každopádně je to napsáno bezvadně. T***
HadrovaPanenka
28. 06. 2014Jo, chce to dovolenou ... Klobouk dolů ***
NesmrtelnaTeta
28. 06. 2014Někdy se takhle - tak blízko a přitom tak vzdáleně - cítíme i s našimi nejbližšími, s těmi, které máme doma a deno denně máme možnost se jim přibližovat/vzdalovat...Takhel jedna momentka od poledního kafe, mysím, vystihla fungování lidí obecně... a napiš mi.. :-)
je úžasně že se ještě umíš u toho všeho takhle s nadhledem dívat - děkuji za takové osůbky :-)
Nějaký čas jsi nic nenapsala (nevložila)...a pak dáš tohle...je to fragment dne a situace neuvěřitelně absurdní, jako je vlastně život sám... mně se líbí právě ten vykreslený kontrast ...zdánlivě bez pointy a závěru ...a blízká mi je i podání a forma jakou to píšeš...tak piš!
Závěrečná věta ...Byly tak blízko vedle sebe, a přitom tak strašně daleko... myslím vystihuje podstatu tohohle a mnoha předešlých tvých "článků", jimiž zde čas od času upozorňuješ na "druhý svět", jenž probíhá těsně vedle toho "našeho" a jenž se (naštěstí) většiny z nás týká jen velmi nepřímo. Přesto nebo právě proto je třeba si jeho existenci uvědomit.
opakovala bych jen slova ostatních, hlavně gabi a Diany
máš velmi vzácný dar skutečného prožívání a předávání
tak ti odpoviem pod tvojim textom
čo je dokonalé? práve prirodzenosť tvojho rozprávania zaujme čitateľa, je to útržok ozajstného života, kde nemá možnosť nazrieť každý
a záver - tak blízko vedle sebe, a přitom tak strašně daleko - bývajú nielen vaši klienti
Evženie Brambůrková
25. 06. 2014Tu dovolenou si zasloužíte. *