Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNetančit
chtěl bych
psát syrové básně
netančit slovy
kolem jádra problému
nemusím být skladníkem
ožralou, boxerem
abych tohle mohl
takže ten, kdo smrdí životem
ať nejásá
/možná vás se to
týká nejvíc/
potkal jsem hodně lidí
říkali milion věcí
/zarputile/
ptal jsem se
ptám se pořád
a ničemu nerozumím
jak bych mohl
vždyť všechno je šílené
jak třpyt utíkajících ryb
12 názorů
nevím,neznám
20. 09. 2015taky musím....
Jarmila Moosová Kuřitková
30. 08. 2014Tohle se mi líbí nejvíc*** - když skončím u "ryb".
frontanabanan
30. 08. 2014jak třpyt utíkajících ryb
to je dobrý, zbytek mě celkem rozčiloval. r.
tak přestaň žvanit a piš minimalisticky třeba jako Celan (a že je to poetická dřina z největších!)
Nostalgia_For_Infinity
02. 07. 2014Vyškrtal bych dobrou polovinu textu a bylo by to skvělé. Každá strofa má něco hutného v sobě, na čem lze vcelku dobře stavět, ale obsahuje pak notně pórovité části, které ji zbytečně rozmělní...
pouhé slovo
01. 07. 2014chtěla bych psát syrové básně
a tančit s nimi ve větru
aby hned všem bylo jasné
že za ně se neskryju....
Chápu co jsi tím chtěl sdělit, tohle je jen co napadlo mě... ale tvá strohost je tady na škodu :)
Miroslawek
01. 07. 2014mám-li ten text hodnotit ve vztahu ke tvému nicku, pak musím konstatovat neúspěch... a každopádně bych na tvém místě věnoval větší péči přívlastkům, příp. jejich užití výrazně omezil...
Jo, taky potkávám lidi a ptám se pořád a ničemu nerozumím, ale myslím, že říkat tohle ještě nedělá poezii. Není snad poezie právě v tom tančení slovy? Aby nám nakonec nezbylo tak dokonale osekané "jádro", že můžeme rovnou mlčet.