Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVteřiňák
Autor
Nami 99
Je pozdě večer,manželé se chystají k spánku,když najednou zazvoní zvonek."Kdo to otravuje v jedenáct hodin?"Zabručí romrzele muž.Jde otevřít a ve dveřích stojí jeho kamarád Karel."Fando prosím tě,zavezl bys mně do nemocnice na pohotovost ?Já vím,že je pozdě.Ale v autě ti všechno vysvětlím." To je přeci samozřejmý.Hodím jenom něco na sebe".A po cestě se Karel rozpovídal."V ložnici se nám utrhnul kousek lišty z parapetu,tak jsem vzal vteřinový lepidlo a přilepil ho.Jenže zbytek vteřiňáku jsem polžil na noční stolek,na neštěstí vedle mastičky,co mám na hemeroidy."Fanda se začal neskutečně řechtat."Vidím,že už ti to došlo.Samozřejmě jsem si tuby spletl a namazal se lepidlem".Na pohotovosti musel Karel celou historku vyprávět znovu doktorovi.Ten ho ošetřil,ale jak se zdá,Karlovu vysvětlení,jak se mu to stalo,tak úplně neuvěřil,protože když odcházeli,dal jim ještě radu:"Hoši,když si takhle spolu hrajete,dávejte si bacha co používáte".
10 názorů
blacksabbath
19. 07. 2014nejen fanda se neskutečně řechtal....superintimgel....T***
Kočkodan - děkuji.Karlovi se púlky nestáhly,protože to měl jeden celek.