Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOd hlavy až k patě, krev nám průdí všadě.
Autor
Cudla
Když zavřu si hlavu do dveří,
lehce hnu si s páteří.
Když však potkám tě,
hne se mi srdce a to je vážné,
moc vážné!!
A tak prosím tě drahá má,
buď stále mezi mýma nohama!!
Děkuji.
Tak a aby si nějaký šizuňk nevyložil mé dílo špatně, sám jsem ho také rozebral. 1.Rozbor pro normální spoluobčany.
2. Rozbor pro takzvané kritiky, kteří všemu rozumí.
3. Slovo jednoho významného kritika a analytika.
1. Praštil jsem se dveřma.
2. Již z názvu je vám patrné, že si beru na paškál česko - slovenské vztahy. Přirovnávám Slovensko ke dveřím, kterými jsme si zavřeli cestu do sjednocené Evropy. Následně se však z tohoto nekalého jevu vzpamatovávám a předkládám řešení po jehož naplnění nám Evropa bude ležet u nohou.
Než se pustím do 3., vězte, že se zde více než jinde objevuje nový básnický prvek - DUBAFORA. (Dubaforu objevíte a pochopíte tehdy, když v daném textu nenajdete souvislosti v jednotlivých myšlenkách. (tedy vůbec nepochopíte text )).
3. Poeta se nestraní účasti na veřejném životě. Je zde patrný aristokratický postoj a odpor proti vládnoucí vrstvě. Báseň je přímým odrazem své doby - autor se bouří proti všemu starému, pohrdá společností a vyzývá k revoluci. V závěru básně chce být autor zipem u svých kalhot.
1 názor
Dubaforózní je kolikrát celý den,a ne jeden.Vyrostla jsem v Lípě,na Severu.Kolego.Fajn nápad:-)