Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVíkend
Autor
Princessx
Otvírám oči a vnich vidím tvůj pláč, nechápu to, vždyť jsme spolu šťastni. Ty přece \\\"nikdy\\\" nebrečíš!
Víkend byl úplně dokonalý, přijel jsi o dvě hodiny dříve a já měla velkou radost. Políbil jsi mě a řekl : \\\" lásko mě bylo tak smutnočko, že jsem přijel dříve, doufám, že ti to nevadí?\\\" Vrhla jsem se Ti do náruče a splynuli jsme v dlouhém polibku. V našich očích se láska dala číst.
Naplánovali jsme krásný víkend. Nejprve jsme vyrazili na procházku, drželi se za ruce a bylo nám krásně. Bloumali jsme těmi krásnými uličkami, nikdy předtím mi takové nepřišli, mohla za to tvá přítomnost, při které jsem viděla vše růžově. Začalo se stmívat a vzduch chladl, otřásla jsem se a ty jsi mě pevněji sevřel. Víš nevyslovím to nahlas, ale cítím se s tebou v bezpečí. poté jsme dorazili domů uvařila jsem ti teplý čaj a ptala se jestli nemáš hlad. jen ses usmál a řekl : \\\" Mám\\\" a mě bylo jasné, že nemluvíš o jídle.
Ráno jsme se probudili propleteni k sobě. Vstala jsem a snažila se ti uvařit to nejlepší co dokáži, uznal jsi mou snahu a mírně připálené toust si zasloužili tvou pozornost. Dokonce jsi řekl:\\\"Děkuji lásko bylo to úžasné.\\\" Vím, že to nebylo upřímné, ale měla jsem z toho radost. Stáhl jsi mě k sobě a...
Vstali jsme krátce po poledni, chtěla jsem ti uvařit oběd, ale ty jsi mě na něj pozval.
Začervenala jsem se.
Nádherné odpoledne, miluji procházky a proto jsi v mém pohledu tuhle malou prosbičku vyčetl.
Jdeš pomalinku a mě napadne, že ti uteču. rozbíhám se. Otáčím se za Tebou. V očích máš úděs.
Slyším tvůj přiškrcený hlas :\\\" autooo!!!!!\\\"
Ano to je poslední co si z našeho víkendu pamatuji. Znovu zaostřím pohled a ty pořád pláčeš, ty hlupáčku vždyť mi nic není, nic mě nebolí.
Zvedáš ruce a je na nich krev, přemýšlím, jak vážně na tom jsem, něco říkáš, ale já ti nerozumím.
Chci Tě uklidnit, ale nemoohu se pohnout! Snažím se ti říct, že jsem v pořádku, avšak vyslovím jen tiché a chraplavé \\\" SBOHEM\\\" zavírám oči....