Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePOZOR! POZOR!
01. 03. 2002
1
0
1849
Autor
kirkov
Ten odporný sprostý halama \"veselá_kopa\" není nikdo jiný než Kirkov.
Takže bacha na něj. Je to hulvát, sprosťák a je DOVOLENÝ!
Své prosby o autogramy zasílejte prosím na adresu Frantova 1784, Praha 5. Foto nutné!
Ten ústav dobře znám. Mají tam 30 let starý dojící zařízení a spoustu volů. Akorát, že se nenachází na Šmeralce, ale asi tak 2 km za Opavou. Mimochodem v současné době tamní pracovníci provádějí terénní šetření v hornoslezských lesích za účelem rozšíření cílové skupiny o trojhrbé jeleny, i když někteří vědci doporučují raději vyměnit ono zastaralé zařízení za poněkud sofistikovanější přístroj připomínající svým tvarem prasečí ouško.
A na závěr, Kirkovi a Veselé kopě se návštěva tohoto ústavu nedoporučuje, jelikož jim tam chybí speciální násada uzpůsobující tvar zařízení na parametry zmíněných. ;-)
Wopi: zcela evidentně podcenila možnost láfle, jako bujarého křidélka. Tedy pak je možné, že se domnívá, že to je dětinské. Znovu doporučuji spermabanku v Šmeralově ulici, areál kolejí Slezské univerzity v Opavě.
uuf, jedna noha, ale druhou nevyndám, ne e, mám ji nějakou zašprajclou ve vedlejší popelnici :o( hlavu taky nevidím, asi se schovala do písku. Do písku??? No ano, bylo tu malé pískoviště, nyní zasypáno troskami baráku a malé děti si nemají kde hrát a tak berou šutry a útočí na výlohy McDonalda :o))))
Samej malej Jarda to tam je, je to skoro tak rozšířené jméno, jako Gogo :o)))
moje jméno nejni rozšířené, jen Nuitík je trochu rozšířen asi.....ehm....:o)
veselá_kopa
01. 03. 2002veselá_kopa
01. 03. 2002
No jen přitlač lumpe.
To by si se s toho lehko vyvlík.
A vyndej si ten prst z nosu!
veselá_kopa
01. 03. 2002
Pak se samozřejmě není čemu divit.
V konání mého mandanta lze nalézt jisté stopy lítosti nad pomnožným číslem. Tuším, že to byly nůžky.
veselá_kopa
01. 03. 2002veselá_kopa
01. 03. 2002
Do pr...
Ale tfuj, to už bylo skoro sprosté, ihned si jdu vypláchnou ústa mýdlem a solvinou.
hohóóóó, debata pod dílem je lepší než samo dílo :o))) případné reklamace posílejte potrubní poštou, no, všechno se ke mně jednou dostane...:o)
Ve studiu si nyní rozdáme hlasovací zařízení a naše nová interaktivní hra může začít. Otázka pro naše diváky zní: Chcete ho tu? Skutečně stojíte o to aby vám tu i nadále otravoval váš ozonicky krystalický vzdoušek? Vyslovte se!!!!!!!
Nejslabší máte plandáka!
Musíme upozornit nenechavce, že naše hlasovací zařízení, byť by se jim to jistě líbilo není obušek!!!
Proto prosím nedělejte si zbytečně z huby holinku!
Pstruhová sezóna nezačala.
Každý pátý bude odměněn VESELOU FACKOU!
nejslabší má plandáka :o)))))) božíčku, snad nejni součástí soutěže promenáda bez plavek...
čudlík svítí, světlo troubí, mozek teče...podlaha spadla...
bohužel, i Vám plandá..
tak já mačkam na hlasovacím zařízení, že nebudu ronit slzy bezbřehého smutku, jestli kterýkoliv pisatel sprostých poznámek ustane v této své činnosti
CVAK
nic - zdá se, že hlasovací zařízení nefunguje
pozoooooor! Padá na mě barááááááááá....šplecht střík bum bum bum třísk ueeeeeeeee