Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovídka měsíce - Srpen 14 - Vyhlášení
Autor
Tragicus
Za měsíc srpen roku 2014 byl Povídkou měsíce zvolen text Okno 2 autora Zdenda 24 body.
Konečné pořadí:
Adien - Čtvrt na deset (13)
Vigan - Promítání na vodě (11)
pedvo - Parfém (5)
Prosecký - Potsem'd iteucsemoud rymbyth (5)
srozumeni - VZPOMÍNKA (3)
Gratulace vítězi, díky hlasujícím.
Hlasovali: Ápéčko, Janina6, K3, Marking Machine, Pomerančová, Sen, srozumeni, StvN, tragicus, Vigan, Zdenda.
Je možno zasílat nominace za měsíc září, který pak vyhlasí zase někdo jiný; více informací na stránkách klubu Povídka měsíce.
16 názorů
Ještě jednou gratuluji medailistům. Jsem rád, že jsem byl nominován a obdržel vůbec nějaké body.
Pokud soutěž administruje někdo, kdo má nick Tragicus, jistě se to musí projevit v celkové atmosféře jury.
Hlavním důvodem ale je, že plytký rádobyhumor jistě nemůže obstát vedle existenciální tragédie všemi opuštěného návštěvníka posledních míst člověka nebo vedle úmrtí osoby blízké (toto je ironie).
Tak zase příště!
Sen: omlouvám se jménem klubu za kolegův překlep, rozhodně posílejte nominace za ZÁŘÍ :-)