Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...M A L Í Ř
Autor
blacksabbath
V ruce sevřený štětec
cítím jeho hladké dřevo
skica vzpomínek
v akvarelu bílé noci
neuměl malovat
přesto
kouzlil čarami
křivkami světlem
kreslíval teplem
vlny touhy
čistě a jasně
každé naše gesto
mihotavá záře
schody
prázdný rám
ten malíř
..................nedomaloval
29 názorů
blacksabbath
26. 12. 2014DĚKUJI....KRÁSNÝ SVÁTEČNÍ VEČER....
blacksabbath
14. 11. 2014ne...ne...ne......v pořádku......žádné facky....přijímám přísnou kritiku.... vážně...
(a to zrovna byla jen taková neuležená...neučesaná blbůstka..... pro zasmání....)
fackuju si za tu první super přísnou kritiku... vnímám emoce, čtu mezi řádky, chci ti dát ještě šanci.
blacksabbath
14. 11. 2014uf...nádech a výdech.....vidím, že čteš více než jedno dílko....prostě překvapila pochvala:-):-)
blacksabbath
14. 11. 2014uf.....děkuji
blacksabbath
22. 10. 2014Sarrah.....děkuji
Nehodnotím Vás, ale Vaše dílo....Vůbec si to nevztahujte na svou persónu...To, že napíšete něco co nedává smysl, nemá fonetiku absolutně postrádá šmrnc a v podstatě je to ladem - skladem naflákaný soupis nesmyslů ještě neznamená, že si to musíte brát osobně. Tady ten server (a nezlobte se na mě) je v podstatě sebranka lidí neschopných ve své drtivé většině napsat poezii, a tak za poezii vydává kdejakou kravinu. Sem tam vzácně tady někdo napíše něco fakt super, ale to už musí být...Sem tam, sem někdo napíše něco co se dá číst i když to není úplně super...toho už je víc.....pěk je tu tuna šedivého nic, které stejně neschopní pisálci obdivují a skládají takovým dílkům poklony aniž by jim rozumněli a to další to už víte....To je hromada sraček jako jste napsal tentokrát Vy. Nicmně pište, naučte se vnímat český jazyk v jeho fonetické podobě a nespěchejte se skládáním veršů...Mazlete se se slovy klidně celé odpoledne....a pak třeba napíšete básničku a jednou dá-li bůh i něco co se nazve poezií. Ale brát to osobně jako bych snad o Vás tvrdil, že jste hloupý, nebo nějaký idiot...to v žádném případě.
blacksabbath
21. 10. 2014okolku....děkuji ...:-):-)....úsměv pro Tebe
blacksabbath
21. 10. 2014verulindo....děkuji...krásný večer
blacksabbath
21. 10. 2014zas jeden z kosích bratrů, kteří se snaží sprostými výrazy spasit písmáka...takže, abys pochopil... použiji Tvoji mluvu...
."debilního egila" může nasrat jen ten, kdo ho ráno oblékal a na takovouto kritiku.. milý chlapče..já Ti s e r u
blacksabbath
21. 10. 2014...nikdo Tě přeci nenutí číst.....tleskání si nech na pochod masek....píča je krásná věc, ale nesmí to být vulgarisnejapnus....
Ještě k tomu udělat přednášku typu křeslo pro hosta, kde by se normální lidé ptali, co to znamená, o čem to je, proč taková velepíčovina musela vzniknout a coplánuje autor napsat v nejbližší době....
na poslední otázku bych se zatajeným dechem trpělivě a v modlitbách očekával odpověď....já už dámy a pánové nic psát nebudu protože to fakt neumím...
a já bych tleskal a tleskal....
Jedna z nejnesmyslnějších kravin co jsem tu kdy četl i když není nad debilního egila a jeho psychotické ptákoviny povyšované do stavu umění.
pěkný den přeji - příště jinak a lépe je to hrozné nedá se to číst.
blacksabbath
20. 10. 2014:-))...děkuji
blacksabbath
20. 10. 2014smyčko....moc děkuji....dobrou noc a malované sny....
blacksabbath
20. 10. 2014Tristeza_c...děkuji jsem ráda, že se líbí...krásný večer...
Tristeza_completa
20. 10. 2014tak tahle je krásná :-)
blacksabbath
20. 10. 2014d ě k u j i ...Nami.....Tvému dílu zdar:-):):-)
blacksabbath
20. 10. 2014pohlazení po kožíšku....a děkuji.....krásný den Kočkodane...
blacksabbath
20. 10. 2014odvedl napořád.....Josephino......děkuji za návštěvu a T..přeji hezký den
blacksabbath
20. 10. 2014děkuji Romane....krásné ráno