Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejen origoš...
Autor
Oldjerry
zahrnuji tě vřelými slovy (když ptáčka chytají)
vyčtenými z básní (představa o špičkovém vemlouvání se)
těch, co už nejsou (Rimbaud, Nezval, Seifert...)
s nedůvěrou (copak to na mne zkoušíš?)
díváš se kose (vím, o co ti jde, hade!)
zní studeně (aby bylo jasno, co si o tom myslím)
a bose (holé věty - to je hrozná zbraň)
tvé repliky (zpražovačky)
ach (Shakespeare: Marné lásky snažení)
netušil jsem (ba ne, trochu jsem to čekal, ale doufal...)
že čteme stejné (všimni si chlubím se, a lichotím ti...)
mistry (ale stejně je to na nic. Snad jindy...)
11 názorů
petr a kopretina: tuhle ironizující jsem psal pro vás, ale ne k vůli vám. A vůbec: všimli jste si, že to souvisí s tou předešlou a jednou rádobykritikou pod ní?
Doporučuji k ÚPLNÉMU pochopení přečíst si pečlivě básně toho kritika skutečného »superumělce«.
Jarmilko, blacksabbath,Hrušková, Hesí - to mi perfektně zapláclo díru do hlavy. Díky.
Jiřinko - on si spíš dá říci od ženy - nechtěla bys?
JiřinaJirků
25. 10. 2014Takže ještě jedno vysvětlení pro Kočkodana :-))) (sorry L.)
Nene, já vždycky říkám - nevysvětluj, nevysvětluj, zamotáš se do toho a bude průser!
Pecka! :-)
blacksabbath
25. 10. 2014supéééér........."polopatě".....hihihi
Jarmila Moosová Kuřitková
25. 10. 2014Nejprve se mi chtělo zvolat: PROOOČ?!?!?!, ale musím uznat, že mě vysvětlivková část dost pobavila, Járo :))))))