Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedruhý listopad
Autor
Stárnoucí vlk
vlhká zeď střeží
klid snících
sem tam zazpívá
staniol květin
červené oči večera
sledují opuštěné životy
vedle pohozené lásky
zetlívá nenávist
ty jako každý rok
necítíš nic
noc otvírá dokořán
sváteční den
plný mrtvých gratulací
Kyrie eleison
Christe eleison
21 názorů
Hana Havranová
08. 11. 2014/*
Stárnoucí vlk
06. 11. 2014díky všem za návštěvu..;)
Jolano, díky za komnet, takových je málo )
"ty jako každý rok necítíš nic" zní přirozeně, prožitě, to ostatní mi přijde spíš ozdobné..
(metafory z mého pohledu obecné, až bezvýrazné, jako by neměly "vlastní já", působí spíš naroubovaně, než jako přirozené vyplynutí ze skutečnosti..)
docela zajímavé kontrasty - pohozená láska, mrtvé gratulace - ale v rámci celku nevím.. je tam těch "velkých slov" nadmíru (ovšem, jen můj pohled)
Evženie Brambůrková
02. 11. 2014Pěkná náladovka.*
blacksabbath
02. 11. 2014egilovina??....zalez.."chlapečku"......sám neumíš napsat takovej nářez......tak si tady nehoj svůj mindrák.....
Stárnoucí vlk
02. 11. 2014díky za návštěvu ;)
egilovina bez jediného řemeslného gramatického rýmu...nechápu jak tohle někdo dokáže napsat a poslat světu na odiv....bezobsažné, nudné a hlavně na hony vzdálené poezii....škoda, autor má bezesporu schopnost psát a slovní zásobu dostatečnu na napsání básně ale překonat strach a napsat něco co by alespoň báseň připomínalo, to bude ještě chvilku trvat.....uvidíme. tohle je o ničem.