Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePříčení 35
Autor
Kočkodan
18 názorů
snacha je v bavlnce, já se přikrývám chlupatou dekou, dnes jsem ČT díky tvým dílkům nezapla, o hrobě nemluvě, jdu velmi pozdě do pelechu, doufám, že bez zajíce, no děti mi to smetí taky s radostí nevynáší, kulku do hlavy si snad nezasloužím,WC na dálkové ovládání nemáme, mám raději pivo než víno , skříně mám zavřené, nechci , aby mě okukovali kostlivci a počkám, až mě dohoníš, protože další dílka zase příště a to ani nemusíš vyhlašovat soutěž pro zvědavce:-)
Číčo můj drahý, smím-li do toho kecat, navrhuji přepis pelechové na ženský rod, krzeva ten užitý přechodník do rýmu. Mužský je maje.
Jináč tu inspirovaně přemýšlím, zdali by se daly kosti ze tchyně zužitkovat právě na ramínka...
JiřinaJirků
05. 11. 2014Krutá to doba, když už ženské musí pomáhat chlapům i do hrobu, to je fakt.
Jinak kámen úrazu má co do sebe. Už vím, kde jsem udělala chybu.
:-)
aleš-novák
04. 11. 2014blacksabbath
03. 11. 2014jo vlastně...já se tak smála, že jsem zapomněla napsat jaká...tak tedy Kázat vodu, pít víno......
blacksabbath
03. 11. 2014všechny...:-):-)...ale tahle sedí...jako dětská prdýnka na nočníčku...hihihi