Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDISKONOC PO 30 LETECH
Autor
Toscana
15 názorů
Jani, když nahlédneš ke mně na profil, je tam aktuální věk, který se na Štěpána změní. Jsi tedy z kategorie dívek, po jakých jsem se ohlížel.
Díky, Delfíne. Asi budeme podobný (nebo blízký ročník), prorože mi fakt mluvíš z duše. Nejlepší byly pěší návraty domů nad ránem s kamarádkou, kdy jsme svorně vyhodnocovaly uběhlou noc. A zhusta u toho řvaly smíchy :D To tvoje psaní mi to po velmi dlouhé době připomnělo.
Tak na diskošce jsem byl akorát dvakrát: jednou po vojně, když mne vytáhla mladší sestra, aby mi dokázala, že i s novým sestřihem lze jít mezi lidi (stříhala mne sama, protože po předchozí zkušenosti s nemladým již specialistou, který mi připálil ucho fénem a zdaleka se minul s plastickým střihem na fotce za výlohou, jsem byl k mistrům lazebnickým dost skeptický a ani Tarzan s Robinsonem neměli takovou přerostlou hřívu!), jí bylo asi patnáct, a pak se třemi bezva kočkami z Třebíče, za kterými jsem chodil na výstaviště a nějak jsme si padli do oka (ach ten náš zaostalý svět, který ještě pod vlivem středověkých křesťanských bludů zapovídá bigamii!), tak jsem je večer jako světák doprovázel na takovou diskošku v hotelu Ural, bylo to v podzemí a navzdory brýlím zhruba v téže síle jako má Jana z Toskánska jsem se svíjel na malém parketu jako slepý pták, dík řadě světelných efektů, v podstatě barvná hudba a do toho občas oslepující otáčivé bílé světlo.
Zlaté maturáky, ples lidovců, na který jsa pozván, jsem paní a dívky něžně vyzýval "smím prosit, sestro?" (kupodivu toto oslovení bylo pro ně jaksi překvapivé, takže ne vše, co je psáno je pravdivé!) či ples hadičů, kde jsme v burze vyhráli párek šálků z tenkostěnného čínského porcelánu a budoucí švára prasečí hlavu! Blahoslaveny budiž venkovské zábavy, kam jsme šli pěšky s mladším bráchou a partou kamarádů deset kilásků, ať byly v Liďáku či na louce za hřištěm, kde sice byl jen prťavý betonový parket, ale skvělé pivko a nedaleko venkovní bazén 50m, skvělá kapela a krásné holky! ☺☺☺ Za zděnou přízemní budovou s toaletami se odehrávaly věci, které měly být skryty cizím zrakům.
Já jsem byl na diskotéce jednou, poprvé a naposledy. Připadal jsem si podobně jako ty. S lahváčem na stojáka jsem nevěřícně koukal, co tam ty děti vyvádí. A to mi prosím bylo asi šestadvacet :)
Jarmila_Maršálová
07. 11. 2014Dio, já si takhle nějak představuji ráj-bezstarostný život)) Jenže to nějak neumím(
Tohle nemá chybu!
Vidím, že jsem dobře udělala, když jsem nedávno odmítla lákání kamárádek
Květoň Zahájský
06. 11. 2014Skvělá momentka. Vždycky jsem zastával názor, že radosti mládí si člověk nejvíc užije až na stará kolena, ale asi to ještě přehodnotím. Návštěva diskotéky v tvém podání vypadá, jako obzvláště trýznivý způsob sebevraždy.