Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTryskem
Výběr: Print
07. 03. 2002
23
0
2495
Autor
Yenn
zam
čeni ledem prohraní předem zapřahej jedemmil
ý mujpo poli hn
ědém lepkavým medem spoutáni krédempamatuj
č
ernění lotři mrazivá ostří sčítáme do třímil
á mákon
ě jsou mokří oči mi protři za námi kmotřinezn
áma
moře i řeka vlnka je měkká pole uz čeká
zlat
á žeňsrp k
ámen seká pár kapek stéká hrou o člověkazapome
ňhochstapler
11. 03. 2002
Atalanta: credo, credere, credenc? :-)
Jake jine, nez roztahovacne a nepatricne pusobici slovo by sis predstavovala ke zpodobneni neceho, co brani rozepnout kridla a svobodne odletet, k vypodobeni te nejtezsi rezave zelezne obruce, ktera svira a dusi uz jen svoji tihou samotnou, natoz kdyz se proti ni vzepnes?
Jen se hezky hádejte!
Ono si to to pěkňoučké dílko zaslouží!
Jen ať se o něm mluví!!! (Rivka)
Notabene nám, čarodějnicím, se líbí velmi velice...
░▒▓-_-▓▒░
«*»
Žádné jiné... máš naprostou pravdu, Yenn. Jenom ho nějak nemám ráda. Ale hádat se o to už nechci. Ono si to totiž nezaslouží... :o)))
Hej, hej, hej. Skvělej spád. Jen nevím, proč jsem si při tom vybavoval ruský kulisy.
Atalanta: Mně tam to krédo velice sedí. Vždyť co znamená "credo"? Věřím.
... credere, credidi, creditum... :)
Významem ano, ale jde o ten zvuk, ten se mi tam prostě nějak nelíbí. Takové roztahovačné cizí slovo, zapomenuté v rozdupaném poli. Ale to je čistě osobní dojem...
Jennko, to je nádhera!
K formě: Vnitřních rýmů si vždycky moc cením.
TIP
froma se mi nelíbí. nelíbí se mi ani obsah. nelíbí se mi ten pocit, co z ní čiší. přesto nemůžu neříct, že je to dobrá báseň. ikdyž nelibě...
z osobní zarputilosti tip nedám
ty vnitřní rýmy jsou skvělé :))
Nejsem si ale jist jestli při takové náročnosti formy lze ukočírovat i smysl a obsah.
Ale pocit který mi to navozuje je dobrý...ve smyslu: "je to dobrá báseň"
Za ty rýmy.. tip :)
Forma je skvělá, zpracování taky (snad jen to krédo se mi tam trochu nehodí). A pocit... Merle, myslím, že tě chápu, ale právě kvůli tomu pocitu -- "nelíbivému" -- ten tip dám.
~°~
A je dobrá... :)))