Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKamarádi od Vrbového potoka
Autor
Lakrov
Vážení čtenáři,
Dovoluji si vám oznámit, že nakladatelství Knižní klub vydalo mou knihu Kamarádi od Vrbového potoka (ISBN: 978-80-242-4621-5). Kniha je určena dětem od šesti let a je sestavena z příběhů, odehrávajících se v zoologické zahradě. Na Písmáku byly tyto příběhy postupně zveřejňovány v kategorii Pohádky v létech 2011-2012. Další informace naleznete například zde .
27 názorů
Pro reka: Ilustrátorka mi nebyla přímo přidělena -- bylo možné si vybrat asi ze čtyř, ale původní ilustrace, které se sporadicky objevily i zde na Písmáku, mi -- tedy přesněji řečeno mé původní ilustrátorce -- byly odmítnuty. Paradoxem je. že právě ona byla iniciátorem vydání, tím, kdo tu knihu nakladatelství (Knižní Klub) nabídl.
Všem ostatním děkuji za gratulace nebo za zájem.
S opožděním gratuluju. Pár kapitol jsem četl a už tehdy mi přišlo, že by si to zasloužilo vydat. Jak to bylo s ilustrátorem? Sám sis vybral? Ptám se, protože mě trochu překvapil obal.
Hodně štěstí s prodejem!
když ty Jaroslav - tak já taky Jaroslav a co se týče knížek - já už knížky pro sebe nekupuji a všechna 3 vnoučata už mají po promoci... (:-D
Děkuji všem za návštěvu, ocenění a za zájem, ať už uskutečněný nebo třeba jen neuváženě vyřčený :-) Pro Oldjerry: Doufám, že máš pravdu, a že je ta kniha opravdu tematicky kompaktní.
Pro Pečený medvěd: Jo, ta cena je hrozná (já za ni nemohu). V případě finanční tísně mohu zaslat jeden z autorských výtisků pod vypečený stromek :-)
Na některé kapitoly si vzpomínám, věřím, že se to dětem bude líbit. Gratuluju.
Gratuluji lakrov... vydat tematicky kompaktní věc a ještě určenou dětem je počin hodný uznání. Proti tomu jsou mé knížky dobré tak podkládat kratší nohu u stolu... (:-D
Knížka vypadá zajímavě, gratuluji. Tip...
Přivést na svět pěknou knihu, a to navíc pro děti, tak to je vždycky kouzelné.
Marcela.K.
24. 11. 2014Koukám, že jsi vyměnil zamýšleného ilustrátora, to bezesporu knížce prospělo.
Asi bych si ji měla koupit...ale nekoupím - ty víš proč.
Snad se bude dobře prodávat. Přeju ti to.
lucie.médea.
24. 11. 2014gratulace veliká, přeji hodně čtenářů*
Gratulace veliká! Vůbec nejtěžší je psát humor nebo psát pro děti. A vydat knihu v Knižním klubu už taky něco znamená... :)
aleš-novák
24. 11. 2014Gratuluju. Moje děti sice ještě nemají šest, ale vzhledem k tomu, že už je několik let zpracovám dětskou literaturou, tak si možná troufnu.