Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sečas slunovratu
Autor
Stárnoucí vlk
čas slunovratu
podvečer vyvál na suchém dubu
u řeky
hladil jsem ryby
až praštělo
kameny pod hladinou
počítaly další prosinec
když srdce tlouklo široce
v plamenech svíček mrtví
zatančí radostně
uprostřed prázdných talířů
spí prostor dlouhých nocí
u opuštěných židlí
pocestný nepřišel
jen měsíc se venku válí
jako opilý básník
26 názorů
Mária Horná
16. 06. 2015Hoci je teraz leto a 30°C, po prečítaní tejto básne ma zamrazilo a to je znak toho, že je veľmi, veľmi dobráááá!.
Samozrejme tip a pridávam aj k obľúbeným (čas od času si ju asi prečítam...)
:-)
/***
Měl jsem chuť tak trochu napravit jednu z nedávných svých kritik a tys mi nabídl příležitost. Osobně tvá báseň sedí mému gustu a obsahově i mému naturelu, nádherný vstupní verš i výtečné ukončení poslední slokou.
Hana Havranová
11. 12. 2014/*
Stárnoucí vlk
09. 12. 2014týýýýjo, jsem překvapen a potěšen, krásně jste to napsali, díky díky ;)
opilý básník je sice blbost a ty to víš a víš, že básničtější je "měsíc jak opilý zedník", ale přesto to celé neshodil. Přesto cítím blízkost.
pouhé slovo
09. 12. 2014"pocestný nepřišeljen měsíc se venku válíjako opilý básník"
co dodat ?! :)
Moc pěkný text! Rád jsem přečetl a potěšil se; a čas od času si dám repete.
~~hladil jsem rybyaž praštělokameny pod hladinoupočítaly další prosinec
vážně slunovrat:) přesně jsi to vystihl *
Evženie Brambůrková
07. 12. 2014I mne zaujala více druhá polovina.*
blacksabbath
07. 12. 2014..."v plamenech svíček mrtví zatančí radostně uprostřed prázdných talířůspí prostor dlouhých nocí u opuštěných židlí"......
...vlku...kdybych to uměla...zavyju....s Tvými krásnými verši.....