Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNedeľné rána
Výběr: hermit, Print
06. 03. 2002
14
0
2401
Autor
Naso
Mám rád nedeľné rána
keď o niečo dlhšie ničnerobiť môžem
slnko mi do okna
zašle usmiaty banán
vankúš mi pošepká:
So mnou sa ožeň!
A potom tvoje ruky
ako nežné laná...
Mám rád nedeľné rána
milé - spomínaš si na elánovské (myslím Filan) "mám rád tie ufúľané rána, keď nechce sa mi vstať, keď muožem dlhšie spať..."?
Nebyť sám. A po dlhých dňoch... tešiť sa na niečo; mať sa na čo tešiť ! ! !
ráno cez víkend ma vždy trochu bolí hlava, ale nedelu nenávidím. neviem prečo! s tejto pohodouky však plienie úplná pohoda a zobudiť sa ako ty v nedelu si hrozne prajem:-)))))))
Mám pocit, že Strat Rek bude neco jinýho než Star Trek...:-)) A to ráno...nádhera..
hm..pekna pocitovka..len tie nedelne rana nemam rad..ja mam nedelu kedy ja chcem.tak som si to zvykol..vnutorny pocit..vsetko je relativne..dokonca aj nedela a vsetky sviatky..a silvester to uz vobec....
T
Materula: fanynka Star Treku? Ja som síce silný sci-fista (mám doma okolo 140 kníh), ale startrekmánia ma akosi obišla... :-)
Astalavista
06. 03. 2002
Ináč mimochodom, to bolo napísané dnes ráno, čo mi opäť pripomenulo, že moje najplodnejšie chvíle sú na pomedzí spánku a prebúdzania. Len škoda, že nie všetko z toho si zapamätám či zapíšem...