Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePár zelených ratolestí
Autor
florian
Zapršelo
Kořeny starého pařezu
doposud živoucí
přijaly vláhu
Jako by sytily celý strom
zaplavily pahýl mízou
Pár zelených ratolestí
nesměle vzešlo
z čela zadumaných letokruhů
24 názorů
Pochopil-li jsem správně, co chtěla Plavé gesto říci, tak myslela ani ne tak slova sama o sobě, jako spíše jejich konstelaci; tam je ukryta ona síla, řekl bych.
Děkuji i za druhou glosu a budu se těšit na případné další stopy :)
Pěkný víkend přeji.
Plavé gesto
24. 07. 2015jsem hledač slov mezi naplaveným blátem...:D, když zanechám stopu, nejspíš se vrátím...
Ano; znám více přemýšlivých torz... :)
Dík, že jsi zašla na kus řeči, dobrou noc.
Plavé gesto
23. 07. 2015z čela zadumaných letokruhů...
Žádná řeka není stejně hluboká od pramene až po ústí; řekl bych, že i když tuto skutečnost nebude každý považovat za ideální stav, je to řešení přirozené.
Děkuji, žes' nahlédla a zanechala zde svou stopu :)
poslední tři řádky překvapivě hluboké, oproti zbytku, ale celkové vyznění príma
Ta přece odchází až poslední; zatím se mnou ještě kamarádí :)
Děkuji, žes přišla nahlédnout.
Chvíli jsem si pohrával s myšlenkou nereagovat na tvůj komentář, abys poznal, jaký jsem ve skutečnosti... (několik oduchakuchu).
Děkuji ti za přízeň; třeba časem přijdeme na to, že už se vlastně známe (jeden velmi tajemný, sotva viditelný úsměv).
Na nový život těžko, Evženie; ale na pár zelených ratolestí třeba ano.
Děkuji za zastávku a vůbec, měj se fajn. :)
Evženie Brambůrková
13. 12. 2014I starý pařez má naději na nový život.....krásné*
blacksabbath
13. 12. 2014nádhera.......krásně složená písmenka do veršů.../***