Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVÁNOČNÍ VEČÍREK
Autor
srozumeni
30 názorů
blacksabbath
11. 01. 2015nevytratí.......:-))))))...............je napsané........../***
Já sice upřednostňuji kolena daleko od sebe, poslední dobou však již jen vepřová, pečená na kysaném zelí. Jinak ovšem to, co mělo být snad mikropovídkou, je jen náznakem, popisem problému - sice velmi dobře napsaným, jakoby s cílem donutit čtenáře, aby proplatenec vyřešil sám -jak on by... bohužel ten závěr problém bagatelizuje a z povídky se rázem stává sice perfektní, ale jen pouhý popis trapné situace, který žádné očekávavané řešení nepřináší, ani neevokuje... pokud už řešením není fakt, že se na tento incidentík časem zapomene.
zajímavý námět, sice zpracován s ohledem na záměr napsat miniaturu jen heslovitě, nicméně bylo nastoleno hned několik okruhů vztahových peripetií a z tohoto pohledu se v tom mnoho z nás uvidí. Mně například zajímá, v čem spočívá tvá práce a s jakými klienty, určitě to nebude snadné. A také, zdá se, jste "babský kolektiv", fungujete dobře? Pokud se ti nechce o tom psát veřejně, uvítám i ve zprávě. Formálně jde spíše o vyprávění než mikro - prózu, ale napsáno čtivě, přehledně.
Evženie Brambůrková
21. 12. 2014Pěkný příběh, také pravdivý. Lidé prostě jiní nebudou.*
S ječným zrnem si zaběhnu na oční a po mastičce se mi ztratí. Nic jiného nepomohlo.
Hezké svátky, hlavně zdraví ale i štěstí.
blacksabbath
21. 12. 2014:-)))))....bude česká klasika...i koledy......ale až všichni usnou...spravím si určitě rockem chuť...:-))))))))))
blacksabbath
21. 12. 2014hezké počtení.......tip a....krásné vánoce přeji.......
teraz vážne - napísané jednoducho, zrozumiteľne, zabolí, ale nerozplače, ako to ty vieš *
toto sa stáva, že čitateľov zaujme detail, ktorý pre autora nie je podstatný, očakáva hodnotenie dielka, pocity...ozaj - za 20 halierov kvasníc bežala babka kúpiť do obchodu, zjedla som ich a čochvíľa bolo po bolesti
Zní to podivně pro některé, ale podle "jiné" medicíny - s ječným zrnem souvisí problém na játerech a žlučníku...v játrech je ukrytá zloba, v Tvém případě ukřivděná zloba. Bouchej rukama sevřenýma nad hlavou (nebo vařečkou)v těchto svých dnech volna do polštáře, který si plož při kleku před sebe, a to plnou silou..představuj si, koho tím Zboucháš a sprostě nadávej. Nejsprostší slova vypouštěj z úst. Je to dynamická meditace. To si nadělíš jako nejlepší dárek pod stromeček.