Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNezhasni ještě
Autor
smyčka
Nakynuté těsto je přítomnost
tvých paží kleště
noci rozestlané
konvice dovaří
než ochutnáš mě, než tě bude dost
nezhasni ještě
vůně rozmazané
zůstanou v polštáři
až přejdeme spolu do ticha most
uslyším žestě
tóny zadýchané
potůčky ve tváři
14 názorů
patricia w.
05. 03. 2015no, hmm m m m...vůbec se mi to nelíbí, to jakoby nějaká důchodkyně u milování vzpomínala co upekla vnoučatům v sobotu :)
to zůstanu raději u své Luny bledé :)
smyčko, krásně nápadité.
(Zkus si též variantu s přehozeným slovosledem v "než tě bude dost," jestli by se ti třebas nelíbila.)
Depte...nakynuté těsto je přítomnost...jen a jen okamžik...nemůže ti přetéct z mísy.....asi jsi nikdy nezadělal na kynuté těsto, že????
Luiselotte
28. 12. 2014Nakynuté těsto je přítomnost
tvých paží
právě takovýto "Cože?", který jsem si po tomhle řekla mě přinutilo číst dál. A četla jsem ráda. Řekla bych - říkáš takové všednosti. Jako když si člověk lehne do postele ve vymrzlým pokoji se stěnama pomalovanýma válečkem pod duchny z pravého peří a první dvě minuty se pokouší nezmrznout.
Ale co. Možná to zas taková všednost není. Usmála jsem se těm žesťům, oživily i ty části, které mi přišly trochu fádní -
až přejdeme spolu do ticha most
Dobře se mi to četlo.
na začátku mě rozhodilo to nakynuté těsto, musel jsem to dát znovu se zakrytým prvním řádkem :) no a stálo to za to...
Evženie Brambůrková
26. 12. 2014Líbí se mi*
blacksabbath
26. 12. 2014na mě už nezůstalo......čtu kolem dokola a kolegové zatím ....co na jazyku bylo ...už napsali....ukláním se před Tvými verši..../**********.