Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVánoce staré paní
Autor
Petr333
25 názorů
Marcela.K.
03. 03. 2015Odcházejí a na té cestě občas neudrží rovnováhu...nohy už tak neslouží a také málo pijí, aby nemuseli chodit tolik "na malou"...pak se jim zamotá hlava... mohla bych o nich vyprávět... tolikrát jsem odsloužila advent ve špitále.
Ten příběh má něco navíc...někdy nám děti dospějí, aniž bychom si všimli, viď :-)
Je to působivé, ale hrozně depresivní (snad i patetické), a tak promiň že ti k tomu nic víc nenapíšu.
Adriana Bártová
20. 01. 2015Vždycky mne dojme, když příjde k textu člověk, s podtitulem kritik, a naučeným tahem zakyslého pedagoga červenou propiskou odškrtá gramatiku, která je přitom tak nestálá a stále se mění . To podstatné pro to pomíjivé mu uteče a on zůstane chud. Tuhle řadím k Tvým nejlepším. Děkuji za možnost přečtení.
black to napisala tak, ako to citim i ja...hrca v krku, slzy...vystihol si to presne...mas uzasny dar nielen vidiet, co mnohi nevidia, ci nechcu vidiet, ale to aj dokazes napisat tak, ze cloveka mrazi...kolkych z nas nieco podobne v starobe caka? boli to...
kedy budem i ja:
"neviditelná pro svět--podobná obtížnému hmyzu"...
Evženie Brambůrková
16. 01. 2015Snad to ani nedovedu vyjádřit, jak mne to dojalo. Prostě to umíš podat tak lidsky a upřímně.*
blacksabbath
16. 01. 2015je jasné, že to je osobní...prožité....proto ten zásah.........a dobře jsi nechal uležet....jak v sobě tak v písmenkách..........zůstane to ...tam i tam........umíš se NEJEN dívat kolem sebe..............................
ivi děkuju za chválu...jenže tohle se prostě stalo a já se "s tím pral" od vánoc
blacksabbath
16. 01. 2015No Petře.......za téma hvězdičky........málokdo si povšimne takového života a do písmenek složí....raději mnozí zavírají oči.........napsal jsi to tak, že mám husí kůži......to vždycky, když mě něco zasáhne....a Tobě se to podařilo dokonale.....mám slzy v očích.............napsat, že dílo je krásné....??......víc..!!!.......tipuji......a dávám si ho do oblíbených......................................................../***
Jarmila_Maršálová
16. 01. 2015(((((((