Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprobděná
Autor
Stárnoucí vlk
probděná
sním snad
smím ze svého snění
dýchat
kousek větru do vlasů
naplnit plíce
chtěl bych
jedenkrát svit luny vítat
však
na očích mince
a z květů
jen kořeny
vídat
15 názorů
patricia w.
22. 03. 2015Sal Paradise - Luna je věčná ! to ví i malé dítě :) ty moderní verše mi nic neříkají, každý chce být "in" a "cool" a něčím zvláštní a když to tady tak čtu, nechápu nic a nic mi to neříká, nedotkne se to mé duše. je to všechno stejné smetí, tyto verše mají to kouzlo a ta "luna" tam sedla, jak víko na hrnec, co byste chtěl víc ?
Stárnoucí vlk - konečně něco lidského, milého, dýchá z toho opravdovost :)
Hana Havranová
18. 03. 2015/*
jo.
A následuje už notně otřepaná, o to méně vyřešená, otázka: a co když život snem jen jest?
(Čuang-c´ vyprávěl: "Jednou jsem měl sen, že jsem motýl, a teď už přesně nevím, jestli jsem Čuang-c´, který sní, že je motýl, nebo jestli jsem motýl, kterému se zdá, že je Čuang-c´ ")
Stárnoucí vlk
03. 03. 2015ano Hanko pochopila, ostatně, kdo jiný může vidět z kytek jen kořeny ;)
smuténka..na očích mince- na cestu na druhý břeh? nevím, zda jsem pochopila ale "zpěv" zemřelého?*
Stárnoucí vlk
03. 03. 2015Sal Paradise - nevím, nikdy jsem o tom neuvažoval
Dian dík, na posmrti, také není nic veselého )
dík Čudlo
Sal Paradise
02. 03. 2015Docela by mě zajímalo, co člověka "nutí" použít výraz "luna"...
Stárnoucí vlk
02. 03. 2015díky, rád vás po těch dnech vidím )
Evži, opravdu tam vidíš život - jsem překvapen
Evženie Brambůrková
02. 03. 2015Prostě jen tak žít.....*
blacksabbath
02. 03. 2015...ZHLUBOKA DÝCHAT.....A...VZHŮRU SE DÍVAT....../***