Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHvězdné nebe
10. 03. 2002
1
0
1841
Autor
Brunhilda
Hvězdné nebe
Láska ztrácí se v ranní mlze
Nenávist vrací se s zakokrháním
Kohouta.
Slepice snesla vejce podobné
Bleděmodré planetě.
Na bedra naložila jsem si břímě
Osudu, kterému nelze uniknout.
Sudička s kouzelnou hůlkou, čekajíc
Potají u brány zahrady s alejí,
Chtěla mi pomoci.
Já krčím rameny a odcházím.
Hvězdáři obdivují Polárku,
Zatímco já,
V nedalekém parčíku,
sbírám spadané žaludy.
ted uz to vim taky......po prvnim prikladu z poslechu aj, kde nebyly moznosti, sem zacla bejt hooodne otravena...
Na vzdělání se vykašli, setjně jsme všichni blbý jak pučtoci ;o))...
Pápá (c8
m.
dnes tuplem ne, po dvou testech scio sem uplne vypatlana...to i bez tech testu........o)))
bléééééé, žes ses na scio nevysralkovala, já loni nebyl ani na jednom a rozdil oproti těm, co byli - žádnej ;o)))))))))
m.
Hvězdy jsou taky hodně, ale hoodně staré..:-))) A žádný časový úsek jim neubral z jejich tajemné krásy...Stále lákají mnohé a mnohým svítí na cestu... Tak už zvedni hlavu..žaludů už máš plnou nůši..:-))
Albireo, děkuji za avízko.:-)
ja bych rada, ale mam to za ta leta tak zazity, ze me nic nenapada.......aspon ne ted, po veceri.....:o))
Astalavista
10. 03. 2002
moc dobré, má toi zajímavou křehkou vnotřní stavbu... jen se mi tu nelíbí ZTRÁCÍ SE/VRACÍ SE... necheš to nějak přibližně poupravit? Díky ;o)
m.