Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNepokazte Písmáka
Autor
ALOHA
Milí Písmáci, vedzte, že vás mám veľmi rada!
a kebyže nie som taká padavka, že večer vždy zaspím,
na Písmakovi by som trávila aspoň osem dní do týždňa.
Lenže dakedy nestíham nič, zvládnem iba naučené vzorce chovania..
Preto prosím splnomocnených:
1. Páčila by sa mi možnosť, keby si každý mohol utvoriť svoj osobný zoznam odložených diel,
ku ktorým sa chce ešte dakedy vrátiť: stačilo by u daného diela kliknúť,
a uložil by sa názov diela a meno autora..
Oldo, amigo, prosím.
2. Ak silou mocou chcete deliť diela podľa nejakých kritérií..
možno by nebolo zlé zaviesť, pre tých, čo sa chcú vyvíjať dva archívy :
1. diela podstrčené ku konštruktívnej kritike
2. diela bez ambícií, pre radosť, hoci plné nedostatkov
Páči sa mi Písmák v podobe akej je, že sa diela radia za sebou, ako prišli..
Obmedziť to na 1 dielo za týždeň?
Ale veď sú týždne, keď vás nič nenapadne, a potom sa naraz do vás múza zblázni..
a tiež prístup k počítaču.. Ja viem,.. mudrlantka, už som tíško,
Lenže kto sa má pozerať na môj nešťastný ksicht ? :-)
ALOHA
1. žádní zplnomocnění neexistují
2. jakožto amatér bez vzdělání v poezii podepisuju všechno, co jsi napsala.
3. zatím jen shromažďujem nápady - a já věřím, že některé z nich budou dobré.
4. mrzí mě, že se dělíme - to nechci a nebylo to mým úmyslem
5. Váha a významy slov, sousloví a vět, která užíváme, závisí na skrytém "komunikačním klíči" , který se u různých lidí občas dost liší. Přišlo mi jen škoda, že se tímhle tajemným prcesem nezabýváme víc do hloubky - mohli bychom se tak obdarovávat daleko intenzivněji, než dosud. To - a nic jiného bylo mým motivem - a teď jsem za blba... :-( .
(nevím, jestli je to srozumitelné...)
+Bříza+
A ešte, Bříza, ak kandikuješ za blba, s mojím hlasom nepočítaj! Netipujem :-)))
ALOHA
Vím, jak to může bejt k nevydržení, chtít znát názory na svoje nový dílko, a "nemoci" ho pustit z řetězu. Ale příklad z ekonomiky (kterou mimochodem nesnáším) jasně říká, co se stane při přesycení trhu.
Každej by se nad tím měl sám zamyslet, a vybrat si svůj (samozřejmě porušitelnej) limit, když už se nestanoví ten všeobecnej.
ALOHA
Jinak kritéria a dělení - to je vždycky ošemetná záležitost, zatím bych nic nedělil. YR: )