Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽrát se musí
Autor
Kočkodan
38 názorů
Ó ne, neomylně poznal prodejny, kde bylo maso a vyzýval nás ke vstupu do nich. A když bylo maso v tašce, vždycky projevoval radost. :)
Díky Jarmilo.
Představuji si, jak psík mrknul očkem před parfumerii a za chvilku byla panička zpátky (dle pohlaví) s Chanelem nebo Bossem. I já mrkám, protože mi šel tvůj komentář pod nos. ;-)
Pěkné.
Měli si vzít příklad z našeho jezevčíka. Ten na nás před řeznictvím nebo jinou prodejnou, která mu voněla mrkal očkem a jeho strategie byla úspěšná :)
Tento typ recidivy mi vůbec není proti srsti, díky ti za něj. Ovšem „vše“ je možná příliš velký chválící kalibr... Ale ne, nebudu pochybovat, ty určitě víš, co říkáš\píšeš. (lehký úsměv)
Skutečně, i to zdejší SW umí? Hm, kde se ten vývoj zastaví?
Dík, za info, sám si píšu za uši.
T
.....hypoteticky možná varianta:
Řezník, jsa ňouma,
zachránil podnik
a část rodiny
hodem jediným
flákotou plecka
na druhý chodník.
Ještě teď se chechtám...T
tak se netěš, stejně nepoznáš, že nemám zaťaté pěsti a neskřípu zubama:-)
vinca minor
09. 08. 2015psí teroristi :)
Mária Horná
02. 07. 2015Takéto básničky vždy vylepšia deň. Ešte raz díky! :-)
patricia w.
22. 04. 2015:)))) hustýýý !
No a u mně jsi bohužel narazil na zatmění. Nepochopil miny, nepochopil metaforu... ale určitě vím, co je barikáda ° -))
snad jsem tě TAKY inspirovala - ty bys těch tisíc psíků jako řezník nakrmil .... :-) - psát v metaforách o politice není zas tak špatnej nápad, coco, kočkopse? (Kdo je Květka Š.?)
Tak snad se ti dva tuláci konečně vrátili domů ke svým miskám s granulemi :-)))*
Evženie Brambůrková
19. 04. 2015Ty se překonáváš!!! A byly ty miny takové kluzké a divně parfémované?*