Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMusím být německá žena
Autor
Semipalakva
7.5.15.32
V příštím životě musím být německá žena s prsama tak akorát do ruky a berlínským přízvukem! Musím mít zelený oči, hnědý vlasy bez roztřepených konečků a vonět čerstvě natrhanou mátou. A pihovatý tváře musím mít, jinak to nepůjde. Chci husí kůži mít každý ráno, když se ke mě přitulí můj Fitz... Miluju ho - a je to osudový! Budu nosit harémky těsně u pasu, ale s rozkrokem u kolen. Kolem ramen saténový boá, lilii za uchem a každej mu mě bude závidět! Taková chci bejt! Ich möchte so viel. Natürlich Ich kann! Warum nicht?
Chci se smát a dovádět. Fitze táhnout za ruku, svádět ho úsměvem a pak před ním utíkat. Bez okolků se ho na veřejnosti dotýkat a pak být frigidní, ale jen na oko. Na Instagramu budu mít tisíce followerů a nejčastější fotkou budou moje dokonalý nohy. Budu nosit Conversky, protože boty jsou odrazem mojí rozervanosti a nespoutanosti. Živelná, pozitivní, zdravá vegetariánka, co v dětství překonala bulimii, ale na vejšce hrála rugby. Mít rozkošné germánské er a piercing v pupíku. Mít jemné chloupky na zádech a tetování na zátylku abych byla trochu punk.
8.5.15.32
S velkou pompou a přehnaně přiznávám, že ženou příště chtěl bych být. Nemám krizi pohlaví ani nelituju penisu. Jen srdcem i hlavou žil bych líp, kdybych nenesl břímě samce. Hrdou ženu s germánskými rysy, pro další kolečko v sobě hýčkám, jako jednou ona bude hýčkat svého Fitze. Hladím ji po vlasech, usmívá se. Zatím jí moc nerozumím s němčinou je to na štíru... Tak si píšeme dopisy anglicky. Pošle mi celkem 4 a pak to najednou končí.
Jmenovala se Ramona, ta moje germánská láska a inspirace. A já bych někdy chtěl být "v ní", protože na ní často myslím a ona je ve mě.
5 názorů
Semipalakva
08. 05. 2015Ten závěr vlastně kazí tu vtipnost. Díky všem za kritiku.
Ja, ja, já znám akorát nějakého Fritze, to asi nebude on, že? A na štíru jsem s němčinou, řečtinou, srbochorvatštinou... a nakonec i s angličtinou (což je tedy naprosto šoking), češtinu z ní nevyjímaje; nebo je to opačně?
P.S. Pokus být vtipným mi pokaždé nevyjde, promiň (vlastně es tut mir sehr sorry :)