Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o začarovaném kruhu
Autor
aleš-novák
těžko může hlava státu
jmenovat profesorem někoho
kdo přijde na ceremoniál
s plackou ZEMAN NENÍ MŮJ PRESIDENT
13 názorů
Řekl bych, že je vždy potřeba najít "zlatý střed" - to je to místo, odkud chytráci řeší začarovaný kruh; a já jsem splnil před chvílí daný slib a vkládám tip, který si tvůj afórek plným právem zaslouží :)))
No ano, je to začarovaný kruh. Chápu oba, ale toho profesora s plackou víc :-)*
aleš-novák
20. 05. 2015proto je to o začarovaném kruhu :o) záleží, z jaké strany se na to kdo kouká.
Promenlivynick
20. 05. 2015To je dobrý aforismus.
Chyba tím pádem jako by nebyla u Zemana.
na tip se mi to líbí.
........................
A tedy vážně.
může nosit takovou placku a stejně by tu medaili pokud někým byl navržen měl převzít a ta by měla být předána, protože jde o zcela jiný akt než názor prezidenta..
...
za sebe ? Raději bych si zatančil na ty Nazarety Aleši..
Vaga Bundus
18. 05. 2015Nikdy neříkej nikdy...
Evženie Brambůrková
14. 05. 2015Ne, že by mi chtěl někdo udělovat jakékoli medaile, ale od Zemana bych ji také nechtěla.
Možná jen proto, že bych se nedokázala ovládnout a začala bych se tlemit.
Aleši nepřijal. A to z prostého důvodu. Nejsem tak důležitý abych byl na jakoukoliv medaili navržen. A kdyby i náhodou ano, tak z principu ne.
aleš-novák
14. 05. 2015a medaili bys od něj přijal?
Nesouhlasím s vaším názorem,ale jsem připraven zemřít za vaše právo jej vyslovit.
Voltaire
Zeman není ani mým prezidentem. Nemám ho rád.
Však já to také myslím s nadsázkou.
kdybych byl já v podobné situaci, tak bych si to zdůvodnil, že prezidentský úřad uznávám, a ta osoba, kterou neuznávám, je jenom nástrojem, figurkou.
Já totiž neumím zásadově odmítat řády a vyznamenání.
aleš-novák
14. 05. 2015je to tedy trochu nadsázka, ale pokud ten člověk nepovažuje presidenta za legitimního, proč vlastně z jeho ruky chce dostat nějaký glejt?
A proč?
Vzpomeň si na základní princip svobody:
"Nesouhlasím s vaším názorem, ale budu ze všech sil bojovat o to, abyste mohl jiný názor zastávat a hlásat."
Vždyť jsme stále ještě v Evropě.