Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVečerní výjev
Autor
Muamarek
Modřiny nebe zdobí fialová
nad kaplí blesky, vrásky na čele
zlověstný úsměv
ve křoví se schová
do střechy teče
zprvu nesměle
Po chvíli buší pozdní z návštěvníků
na shnilé dveře, nikdo nečeká
v ruce má kuši
v kapse dlouhou dýku
třesou se keře
vidí převlek a
Postavu, která, celá rozmočená
Naslouchá hlasu, který kdesi sténá
hlasu záhrobí
Kapuce, kabát, bláto na holinách
krvavá stopa
kaple ruce spíná
hrom si podrobí
20 názorů
Tentokrát to byly zámky na Loiře, Chinon a král Artuš, jeho kulatý stůl a meč Escalibur a další skvostÿ - Chenonceau, Clos Lucé, Chateau Usse atd. Počasí vyšlo a měla jsem štěstí na výborné lidi! :-)))
Díky, Diano, rád Tě tu opět vidím, snad bylo v Paříži pěkně :-))
Hezký víkend :-))
Marek
Skvělé! Strašidelné, tajuplné - a já si vždycky vychutnám formu! Povedlo se!*************
Kočkodan si zavtipkoval po svém, taky fajn! Zasmála jsem se!
A2a2a: Díky moc. Je to taková baladická momentka, zkrátka obraz, kde nechávám na každém, co si z něho odnese. Mělo jít o navození pocitu. Povedlo-li se, jsem rád.
Juane - cvaknutím jsem myslil zmáčknutí spouště u foťáku...
Kočkodane, black: Díkes oběma.
A dobrou noc všem tady :-)))
Marek
blacksabbath
20. 05. 2015mě sedla....../***
Pro mne je to taková "erbenovská", ale oceňuji tvůj vázaný verš v této básni, že není kolovrátkovitý, přirozeně souběží s obsahem, aniž by volená slova do rýmu byla otrocky implatována.
Je to prostě cvaknutí fotoaparátu v určitém momentu, zachycení nějaké nálady, atmosféry, je to obraz...
Díky všem za zastavení,
Marek
Nevím, Marku, jsem tentokrát poněkud rozpačitý... buď nemám já svůj den, anebo tobě to tak zcela nesedlo :)