Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzplanutia o čosi viac zrelých
Autor
gabi
tínejdž ohŕňajú nosy
nad jesennou láskou
snáď sa ešte nemilujú fuj
to je hnus
možno neskôr
čo ich pobúrilo
bude povzbudením
s popísanou tvárou
všetko nekončí
19 názorů
okoloidúci
14. 06. 2015... ej, aleže si ma privítala zostra :)
som tušil, že zdroj Tvojej inšpirácie je taký, ako píšeš, tiež som sa už s podobnými postojmi mladých stretol a Tvoj text zarezonoval s mojou skúsenosťou :)
že okoloidúci...máš riadne dlhú trasu, keď si sa ku mne až teraz dostal
inšpiráciou boli komentáre mladých mužov a žien pod textami pre nich starých autorov
blacksabbath
22. 05. 2015....však jsme nebyli jiní........přejděme to s úsměvem......každý věk má "to"své.......viď gabi....:-)))))
gabi, to víš, že mi to nezapomněl avízovat, rošťák jeden :)
Ale, abych upřesnil: ano, měli jsme svou řeč jako mladí, ale vesměs to byly výrazy z vlastního jazyka; nepamatuji se, že bychom stále omílali třeba "charašó", "maladěc", "davaj davaj" atp., nebyli jsme až tolik po..... z toho, co do nás lili ze všech stran. Je mi prostě líto češtiny, a svým způsobem i angličtiny.
rybička, zdá sa, že každému sa robia vyrážky z niečoho iného...aj u vás končia takmer každú vetu otázkou"Či?" na toto som zasa ja trošku citlivá
jo,,hezké.. mě ti mladí svou řečí nevytáčí- taky jsme měli svou :)
Floriáne,jenom na jedno jsem alergická: na výraz "to nedávám"..ten mě fakt točí a je jedno jestli z úst maldých nebo nás fosílií :)))
Ľuboooš, si super! :) Dúfam, že si poslal avízo aj Florianovi
smyčka, dík za hviezdičku
florian, neštvú, usmievam sa, lebo viem...a o čosi viac zrelí sú z pohľadu iného možno prezretí :)
týnejdž ještě neví... až budou vědět, už nebudou týnejdž :))) (také tě občas štvou s tím jejich věčným - óká, sorry, mimo mísu... ?)
P.S. Dokonce i "přezrálí" to občas dělají :