Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se1.Letní krychle 2015 - výsledky
Autor
aleš-novák
Přátelé, sousedé a krajani,
v první letní krychli 2015
se na prvním místě umístil
se startovním číslem 5 autor s nickem
Stárnoucí vlk
a jeho dílo
s celkovým počtem 12 tipů
gratuluji vítězi a děkuji všem za účast, čtení i hodnocení.
Když bude vítěz chtít, může vyhlásit další kolo soutěže...
14 názorů
aleš-novák
10. 07. 2015další kolo bude koncem července... :o)
Též gratuluji.
Aleši, když nemá Vlk čas, nechceš tu lunu vyhlásit ty? :) Prosím tě...
Vítězné dílo je pěkné, gratuluju! Nestihla jsem se zapojit, ani jako čtenářka, snad to napravím jindy.
Stárnoucí vlk
09. 07. 2015aha, tak to by nešlo, neb od pondělí jsem v práci a mám problém s připojením (když jsem například v zahraničí), ale klidně se toho může ujmout někdo jiný ;)
aleš-novák
09. 07. 2015Vlku, nejen vymyslet téma, ale založit událost, pak vyhodnotit...:o) ale je léto, žádný spěch a stress ...
Vaga Bundus
08. 07. 2015Sláva vítězi :o)
Stárnoucí vlk
08. 07. 2015jo ahááá, to jako abych vymyslel téma jo, tak dobře, téma tisíckrát omílané a to je luna ))
Stárnoucí vlk
08. 07. 2015dík klucííí, jsem dojat, napříště bych se přimlouval za anonymní soutěžení, to aby nebyli "zavedení" autoři ve výhodě ;))
Promenlivynick
08. 07. 2015Hurá vlku .. je to jako dvanáct měsíců. Líp to dopadnout nemohlo :-)