Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNo kooonečně, konečně jsem vydala knížku
Autor
sepotvkorunachstromu
Srdečně zdravím ty z vás, co si mě ještě pamatují. Ty, co mě neznají zdravím též, akorát méně srdečně. Prostě jen tak jak se to dělá, opatrně, s milým úsměvem. To rozhodně. To já umím.
A oznamuji že jsem konečně vydala knížku. Trvalo to, to jo. Ale ta knížka je fakt boží, i když je určena hlavně dětem. ale nejen, nejen!
Zároveň apeluji na všechny co jim knížku dlužím ať se mi ohlásí, a pokud mají zájem napíšou na meil, nebo na vzkazník. Já to vyhodnotím, jestli jo, nebo ne a knížku pošlu.
Kdo chce knížku mimo mé dluhy, potěší mě, že chce, to je jasné. A vůbec mi neva, že ji třeba ztrhá, nejsem cimprich, snesu vše. Při nehorším mu ztrhám jeho vlastní tvorbu a budeme si kvit.
Tady máte odkaz i s ukázkou a vším potřebným.
http://www.ebenovyslon.cz/index.php/pidipohadky
37 názorů
asi s křížkem po funuse...strašně se stydím...kdyby se přece jen kousek našel...a gratulujůů :)
sepotvkorunachstromu
09. 02. 2016..ale samozřejmě..ráda ti je pošlu :)
Jůůů, gratuluji, já to zjistil až teď, páč jsem tu dlouho nebyl... můžu poprosit o dva výtisky, které samozřejmě uhradím? Z toho jeden s věnováním do mé knihovny? :-P
sepotvkorunachstromu
16. 08. 2015..sveřep..LGarro..díkes:)
sepotvkorunachstromu
23. 07. 2015..moc vám děkuji :)
sepotvkorunachstromu
14. 07. 2015..Jarmilo..Tomiči..Danny..stenosi..díky moc:)
..Marcelo--tak je to domluvené.-dostanu nějaké knížky s Frantovým podpisem tak ti pak pošlu:)
Ahoj, kouknul jsem na ukázku, zvolilas zajímavě... těch pár řádků se mi líbilo. Moc štěstí ti přeju.
Predrag_Tomič
13. 07. 2015Jsi skvělá. Gratuluju. Jen tak dál:))
Jarmila_Maršálová
13. 07. 2015posílám blahopřání)))
sepotvkorunachstromu
13. 07. 2015..srozum:))))))
sepotvkorunachstromu
13. 07. 2015..díky díky díky..všem:)
..Marcelo..jo jo..je to tentýž František:)
..to se musím nějak domluvit s gertym jak to provedeme..asi bude nejjednodušší když mi gerty pošle knížku s Františkovým podpisem..já přidám svůj a pošlu ji tobě:)
..Zuzulinko..pošli na vzkazník adresu..to bude stačit:)
moc gratuluji a já bych jednu chtěla, prosím, pro našeho malého... a co pro to mám udělat?
Evženie Brambůrková
12. 07. 2015Gratuluji
Nepochopeny
12. 07. 2015ešte preklad do slovenčiny to chce : )
Květoň Zahájský
12. 07. 2015Vypadá skvěle. Tak ať se jí tady na světě daří.
aleš-novák
11. 07. 2015paráda :o)
Stárnoucí vlk
11. 07. 2015Gratuluji )
Marcela.K.
11. 07. 2015Gratulace veliká, jako celá Afrika :-)...a jen malý dotaz...František Lopour z Plzně? Kdysi mi maloval obrázky kluk stejného jména...do dopisů :-)
Pak bych se hlásila o výtisk s podpisem obou autorů :-) ty obrázky jsou totiž kouzelné...i když myši nesnášííím :-)