Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKtorá ?
Autor
gabi
kvetinkové dni podskakujú
roztopašne štrngocú
neskoro večer
podávajú ruku ďalším
nedočkavo
najradšej bez spánku
cinkotavým tralala
predlžujú retiazku
v kratučkých zdriemnutiach
preteká voda
netesní čo má
nepoznám číslo svojej izby
neznámy ma dobieha
bezradná zúfam
nik mi nie je nablízku
neustále dve v jednej
po svetle stretneš rozosmiatu
nocou stratenú
22 názorů
co li, dnes som sa presvedčila, že je potešením čítať nielen tvoje diela, ale aj komentáre
corriente libre
01. 08. 2015okoloidúci
24. 07. 2015gabena, problém so správami môžeš (dočasne) vyriešiť tým, že na tento účel si vytvoríš osobitný účet, napr. s názvom "gabi (správy)".
áno, florian, už roky mi nefungujú správy, omieľam to dokola, niekoľkokrát som prosila pôvodného admina, teraz nového, ale nikto nič, mneviem, či sda s tým naozaj nedá nič urobiť, alebo nie je ochota
možno som takto prišla aj o niekoľko priateľov, vyzerám ako ignorantka, ak na prípadné správy neodpovedám
som rada, že ty si sa nedal odradiť, všimol si si a napísal sem, ďakujem za poďakovanie :)
Nevím, jak jsi to zaonačila, ale poslat ti zprávu je nemožné; chtěl jsem ti poděkovat za přečtení a tip, který si dala mému poslednímu zveřejněnému textu, ale stále to chodí nějaké jiné "Gábi", která před mnoha léty publikovala jeden text. A mám takový pocit, že jsem se s tím u tebe setkal už před léty, že to není chyba z poslední doby.
No nic, takže ti děkuji zde a teď, ahoj :)
práve sa mi rozsvietilo, ale neviem, či správnym smerom...a čo keď si tipnem a nebudeš to ty...trapaaaas:)
bol to taký dosť dlhý nick, áno?
Tak to píšu po druhé, první odpověď se někam ztratila :)
Ale, ale, gabi, nehovor, že sis všimla až teď! Já si zase všiml, že sis některé moje texty přečetla a raději neragovala, aby ses nemusel přiznat, že jsou ti povědomé a nevíš kam s nima :)
Víš co? Domluvme se takto: ty budeš ještě chvíli přemýšlet, a když nic, tak já ti přiznám barvu.
P.S. Buď tak laskavá a přijdeš-li na můj původní nick, nech si to pro sebe; byl jsem rozhodnutý na liter. servery už nepáchnout a dělat jezevce ve svém brlohu - nějak mi to nevyšlo...
florian, prezradil si sa, že ma poznáš aj odinakiaľ...teraz mi vŕta v hlave, pod akým nickom ťa tam hľadať, florian to nie je...prezradíš? :)
:) vďaka, florian,dve veci sú splnené, už len tá noc ma čaká, uvidíme
Ľuboš, nestraš! Ešte kočkodana do snov...:)
premenlivý, posielam ti hviezdičku*, toto sa mi páči - veršovaný komentár, inšpirovaný básničkou
Promenlivynick
20. 07. 2015nepoznám číslo svojej izby
kvitnem teda tu v básniach
a všade tam kde si mi blízky ..
No, zaplaťpánbů, že to není nic horšího; třeba to bude tou vlnou veder, pokud tedy přišla i k vám, do "najkrajšieho mesta" :)
Přeji ti dobré odpoledne, příjemný večer a posilující bezesnou noc.
florian, čo si máš myslieť? prekvapuje ma, prečo po príjemných bezstarostných dňoch sa mi do snov vkráda nepokoj, katastrofy, blúdenie...
Verše se mi líbí, dokonce hodně! Jen tak úplně nevím, co si mám o pozadí jejich vzniku myslet...
Nečetl jsem od tebe vše, ale tento text mi přijde jakoby od tvého alter ega (pokud jich ovšem nemáš víc, nežli jen dvě :)