Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seotevřeným místům
Autor
Delahaye
mám se na pozoru, když sedím na otevřených místech
protože jsem obdařen všemi divy slunce
z milosti tygra a chřestýše
mé staré sladké způsoby
andělé spálí na prach
ve světech rozbitých hraček
říkají, že ti bez víry jsou lháři
ale já dám tu svoji, jestli Bůh ví
jak se tančí
uvíznuti pod duhou
kousek od ráje
pláčeme se stmíváním
17 názorů
Zeanddrich E.
01. 06. 2021.. .
Jeff Logos
11. 06. 2018Oslovilo mě civilností projevu a proč by duha měla hned být kliše, nevytýkám formální nedostatky, k čemu něco dokonalého, ale sterilního, to tvoje dílo žije a dýchá.
Jeff Logos
23. 05. 2018Nemám výhrady
Jeff Logos
23. 05. 2018Líbí se mi, moc
Takže ti přeju,abys nějakou novou múzu brzo potkal. Hodně se procházej po ulicích,a to by v tom byl čert,abys na nějakou nenarazil.
díky za milou kritikuPublikovat se bohužel nic nechystám, to mi jde jen, když mám svoji můzu, a ta teď momentálně není k mání :-)Měj se krásně
Neznám tě a tak se dívám,kdo jsi. Trochu mi to připomíná whispermoonlita. Divím se,že to dostalo jen pět tipů. Šacovala bych to na mnohem víc. Budeš v současnosti něco publikovat,když už ses tady zase objevil ?
Crae, ty trumpeto, mé způsoby si do úst neber, neb je neumíš správně ohodnotit ani ocenit :-))
A já píšu nádherně, ale že Ty by ses naučila pořádně číst jest věc hraničící svojí pravděpodobností s kompletní kolonizací Alfa Centauri :-))
Ty si nikdy neměl sladké způsoby, De..:-))
já se znovu učím číst, Ty znovu psát...svůj bodík si ještě schovám:-)
Whitesnake
01. 08. 2016balanc na okraji pompy a civilně striktní výpovědí - to je disciplína, kterou musí mít autor v sobě, aby vyzněla pravdivě. Verše nadnesené střídají ty ostré jako nůž s plastickými metaforami (2. a 3. verš). Sedla mi
ale já dám tu svoji, jestli Bůh ví
jak se tančí
...
tenhle kousek nejvic.. je to silny obraz, ale zbytek mi prijde trochu preplacany.. tygr, chrestys, andele.. jiste to ma pro tebe vyznam, jinak by to v ni nezaznelo, ale ja bych treba zustala jen u toho tygra :)
snad až na tu duhu, která významově zavání klišovitostí a v zápětí je trumfována významově rájem... a ...stmíváním..., které mi přijde významově po ...pláčeme... nadbytečné a také důrazem slabší, jde o hezký, především naplněný text, už první verš dává najevo, že nepůjde o žádný sladkobol, třebaže se to volbou některých obrazů může zdát, ...výtečná je pak celá sloka o rozbitých hračkách.