Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMáš môj obdiv
Autor
gabi
je priestor
kde ťa viem
počujem dýchať tikať
bez slov a bez písmen
číslo mám iba ja
môžem zavolať
odolám
udeľujem ti diplom
za prvé miesto v pevnej vôli
hoci vyliečený
chuť na mňa neprešla
nebudem núkať z fľaše
abstinujúceho alkoholika
25 názorů
no...nie je, ani nový admin s tým nič neurobil, ani nereagoval, totálna ignorácia
okoloidúci
09. 09. 2015veď som napísal, že "mnohé ženy", nie že "aj gabi / gabena" :)
okoloidúci
09. 09. 2015veď hej, máme, lenže mnohé ženy majú sklon predstierať, že nie :)
iste, tým som chcela povedať, že nie je dôležité, kde a čím sa dotkol, ale že zanechal stopu a nabáda k premýšľaniu
no vidíš, muž či žena, máme to podobne :)
okoloidúci
09. 09. 2015gabi, v žalúdku mi nič neleží, a text sa môže dotknúť aj inej časti duše / tela než hlavy :)
a jasnéže by ma ako muža potešilo, keby žena na mňa mala chuť :) a nemusela by to byť ani tá, ktorá ma odmietla či ktorú som odmietol ja (málo pravdepodobný prípad) :)
okoloidúci, veľmi ma potešilo, že ti text ostal ležať či už v hlave alebo žalúdku:) na tom nezáleží, dotkol sa, keď si sa k nemu niekoľkokrát vrátil a to je pre mňa dôležité
a čoby nie, teba - muža, by to potešilo rovnako, si myslím
okoloidúci
09. 09. 2015btw tento text hovorí (pre mňa) zaujímavú vec: že aj keď žena muža odmietne, cíti (veľké) zadosťučinenie, ak muža chuť na ňu neprejde :).
okoloidúci
07. 09. 2015nevravím, že nemôže byť, vravím len, že nemusí. a osobná pokojne buď.
ak je ohrozená Rodina, upadnutie do závislosti vo vzťahu Je tragédiou
viac nepoviem, bola by som príliš osobná, to by si nechcel :)
okoloidúci
07. 09. 2015... alebo inak: znovuupadnutie do závislosti vo vzťahu nemusí byť tragédiou ani trestom, môže otvoriť aj nové netušené obzory :).
okoloidúci
07. 09. 2015ak je abstinujúci alkoholik pevne presvedčený o nutnosti abstinencie, tí, čo núkajú, ho nemôžu ohroziť.
nehovoriac o tom, že vo vzťahoch podľa mojej skúsenosti nejestvuje priama a úplná paralela abstinencie, ku ktorej je človek odsúdený na doživotie :)
okoloidúci
07. 09. 2015"nebudem núkať z fľaše / abstinujúceho alkoholika"
každému čo jeho jest - nikomu neslobodno odopierať ani zodpovednosť za seba samého. abstinujúci alkoholik odkázaný na ohľady dobrých duší skôr-neskôr znova padne do osídiel závislosti.