Jsem ráda... ;-) (za vás)
Armand si přečetl a vzkazuje své díky Milly .-)
Amicta_sole je tím typem básníka či básnířky, který zaslouží být v Písmáckém archivním. *
..po dalších osmi letech............. :-) Jestlipak už tu byli Armand a Jarmila Moosová Kuřitková? ;-)
Krása...a přidám svůj dík speciálně za jejich trpělivost, protože u mě je to leckdy podle hesla chytrému napověz, hloupého kopni :o :))
musel jsem si ji zase připomenout... :o)
i mi se mots libi... a vjerim temu.. ze tohle wobraceni woci k nebi delaj sici lidi.. bez rozdilu esliva tomu... za tam nahore Nekdo je.. vjeri bo ne..
jinac ano.. pro andely mam tak nak slabost.. :-) cili sem udelala to samy co Ty.. a wo jednom napsala bafnicku..:-))
tekuji pjekne za cteni.. mots me potesilo.. *
Na to můžu říct jen TIP, nádhera, mňam, uááá :o)))) děkuju Milly ;)
:-) to víš, mám Tě přečtenou... :-))
Milly, Milly, vidím, že ses mi strefila přesně do noty... fakt síla...je to nádherné.
Děkuji :o)
Já to věděla, že už jsem četla- před 3. roky..... menší avízko, hlavně pro VHM a M. :-)
velmi pekna basen...mam z nej zvlastny a zaujimavy pocit.
Opravdu hezky.... fakt hezky...
už jsem tu zase... pokolikátý už... a furt se mi to moc lící :o) ď...
Krásná báseň...dokáže pohladit.
jedna z nejhezčích věcí co sem tady četl...t
tohle je jedna z mých nejoblíbenějších básní na písmáku
objevila sem ji v době kdy sem ještě nepsala kritiky
mam z tý doby moc krásný vzpomínky na tenhle server
dlužim ti *
Ach ach, velmi velmice...!!!
***!
hustý fakt hustý... teda alespoň tak jak jsem to pocítil když jsem to četl
krásně použitý volný rým
*
Ježíš, to je absolutně úžasný, strašně moc se mi to líbí - t+ nej
Tak to je úžasné ... ****
Moc hezký a miloučký...Děkuju
krásná,krásná,krásná-tip*
Vynikající báseň. Dávám si ji mezi nejoblíbenější a tipuji. Velmi prostými slovy a výborným rýmem, který odpovídá kontemplativnímu tónu a který brzdí duši a nutí ji k sebereflexi naprosto v souladu s tím, CO báseň říká. Obrazy nevšední, prosté, osvobozující mysl. A zároveň je to o životě, o jeho podstatě, o tom nejdůležitějším v životě.
Díky!!!
Nádherné... nemám slov *****
DOKONALOST přenádherná! *
É.liško... :o)
Nesmekej, liškám slamáčky sluší... :o)
A vůbec.... s.měj se krásně...
S.něhurko okřídlená
do sněhu pro něhu
která je nedosněná
a s básní pro anděla
do ticha příběhů
ruce máš od popela
čerstvý chléb znamená
že z ohně nemáš strach
tvoje je proměna
tvá křídla víří prach
nezřídnou
v pohádkách
Ami:..tvá báseň je to nejkrásnější, co jsem tady objevila...:o)...hluboce před Tebou smekám...
Pekne ma to svou atmosferu jemnost proste andelske tajemno...
připíjím na víru
a na anděly
tohle je báseň na míru
a na neděli
neptám se co to znamená..
po téhle básni mi zřídla..
křídla
Krásné a pravdivé...:) Děkuji, ráda jsem si přečetla
Můj upřímný t*
3/5+T
má to v něco v sobě...něco co tam krásně zní...ale nemohu přijít na to, co...
Amicta: nojo, píše... ale jak..... :o))
Barevně a se smíchem... :o)
Jo jo, pište o andělích barevně a se smíchem!
To je fajn.
:o)
Anděla tu vidím obzvlášť ráda :o)))
0
to se nám ti andělé nějak množej :-) Ale jo, ať, s opeřencema bejvá srrranda :-)
píp
jsem tu znova.... a zase unešenej... čtu to už asi po šestý a připadá mi to čím dál hezčí... a když si uvědomím, že je pro mě..... :o)
prostě nádherný... a už dost... nebo bys nám ještě zpychla... :o))
@.
já jsem tu už taky asi popátý,Aki, to Ti Amicta věnovala ale krásnou básničku :-)
Asi si ji zaslouží, Wiki, ať už je, jaká chce... :o)
Dyk von píše taky vo andělích ;o)
Amicto :o))) díky za všechny anděly, už si to vážně zasloužili, aby jim někdo napsal tak krásnou básničku...
Je fajn, že Sluncem oděná se s jarem zase probudila :o)))
pár Tě jich pošlu, ju ???
☼☼☼☼☼☼☼☼
Děkuju, Wikísku... .o)
To víš, bez sluníčka se mi ven moc vycházet nechce, jako bych ztratila podstatu sebe sama... ale teď se do něj pořádně zachumlám a trošku se zase porozhlídnu po světě.... ;o)
porozhlídni :-)) A hlavně se nezapomínej často vracet, jsi věčně rozlítaná Sluncem oděná :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Děkuju! Za anděli a růže, co nerady usychají. Děkuju!
-*-
Hmm.....................*
Monty_Python15.03.2002
Vzhledem k tomu, že mi nedávno jeden andílek spadnul z nebe a já nad tím nepřestávám doteď žasnout... tak jsem tím nějak, hm, oslovena... Ale ono to asi bude dobrý i tak, bez personální projekce... Asi jo.
(Monty, nějak se mi ta tvá kritika nastěhovala přímo do díla, tak jsem se rozhodla ji z básničky vymazat a vložit ti sem takhle, pode mnou ;o)
Amicta sole: To se tady teď stává pořád... Oldík v tom má ice hockey, řekla bych...:o)
Jéé, díky moc, světluško... jenže ten tvůj dárek je o moc hezčejší, než ten můj... :o) *
proč Aki... Je to už asi 10 let, co jsem se dostal jedný bombácký hře - ke Dračímu doupěti. A jelikož vypadám jako barbar, vždycky jsem hrál s barbarem... :o) Vybíráš si i jméno - tenkrát mě napadnul Akim... A už mi to zůstalo... :o)
Dneska jsem barbar už i pro hromadu jiných lidí, který taky vůbec netušej proč... :o)
Aki :)))
Amicta sole: krásná báseň, moc krásná * 5/5
* Nádhera. Moc mě to potěšilo.
barbare ;o)
Krása dárků se přece nedá porovnávat. :o)
Amicta:
nedá? a co by sis vybrala - červenou růži, nebo půllitr Gambrinusu? :o) myslím, že bych to i uhod :o)
Tvoje básničky jsou totiž ty růže, kdežto já umím jen o tom pivě... :o)
Víš co, to není tak jednoznačné... ;o)
Znám tisíc lidí, kteří by sáhli spíš po tom pivu, protože jim je bližší... protože tomu oranžovému zablesknutí ve skle rozumí víc, než usychající mrtvé květině...
Ještě pořád si jsi jistý, co bych si vybrala...?
;o)
Amicta: Jsem... a ještě víc, než před chvilkou :o)
I uschlá růže má totiž svoji neopakovatelnou krásu... Kdežto ze 6,7 oranžových zablesknutí si člověk odnese akorát pořádnou opici :o)))
;o)
Tak dobře, máš pravdu, ale tu růži prosím i s kořeny, celý keřík... zasadit do země a nechat růst...
Nenoste květiny do ložnic, udělejte si ložnici v květinách...
Amicta: když... zrovna růže.... píchaj.... :o))
Já si taky nehodlám lehnout do ní :o)))))))))))
V ložnici si taky nelehám do vázy s kopretinama, ale vedle - do postele nebo kam... :o)
jo ahá :o))) ikdyž taková postel plná růží... to zní krásně
romanticky, co? :o)
Zní to romantičtěji než postel plná půllitrů Gambrinusu ;o)
Tip za basen, a kdyby to slo, hned bych pridala jeste jeden za kouzelny dvojhlas s Akim v kritikach :)
Moc pěkný, jednoduchý, krásně nenásilný :o)*
Jo a Monty... nějak jsem se chtěla, ale opomněla optat... jak se to přihodí, že ti andílek spadne z nebe? Nestalo se mu nic? A co je s ním teď?
dakujem za krasny pocit!!! t*