Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBez práce
Autor
Kolobajda
Bez práce
Říkám vám, že jedna panna
vůbec si nepřála být dobývána
neměl jsem s ní žádnou práci
byla to totiž panna
nafukovací
23 názorů
teda trochej:))))))))))))))..a mě ujížděj oči- fakt už musím na to oční:))))))))
Za volantem v Peru
dost na rychlost s**u
na silnici za mnou tapír
leží tenký jako papír
ahoj Kolobajdo:)..nenech se otrávit, mám ráda tvé legrandy byť ti občas jamb- trofej i daktyl ujíždí(ale ti tři jmenovaní mě tolik nepobaví jako ty):)
Medvídku z Bogoty - děkuji. Mně Safiánova úvaha nestála za odpověď. Tak já zkusím někde zaze zapasovat tapíra... : -))
Lidi o svých koníčcích zpravidla něco vědí. Nevím, co je to za zábavu dělat něco blbě. Teorie i praxe už přinesly tolik příkladů, k čemu by ti ještě byly moje básničky?
Safiáne - děkuji za péči. Nicméně kdybych měl to potěšení a mohl si přečíst aspoň jedno tvoje dílo, třeba bych pochopil, jak se dá v krátkém epigramu udržet metrum. Víš, ty kluku, já se tím vlastně jenom bavím.
Představoval bych si, že v krátkém epigramu udržíš metrum. Rytmická rozviklanost vše pohřbila.
Mockrát děkuji všem : -))... Safiáne: "nedá žádnou práci - panna nafukovací"... jakou větší péči by sis představoval? Průběžně dofukovat?
Škoda, že jsi tomu nevěnoval větší péči. Zejména poslední verš moc nesedí.
Evženie Brambůrková
24. 09. 2015Ta do toho asi moc nekecá, že? /T
blacksabbath
24. 09. 2015teda...pane...:-))))))))))))))...............*/***