Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekolektívne nevedomie
Výběr: a2a2a
27. 09. 2015
7
9
669
Autor
bezcitoff
Pozeraj,aj slnko je iba plocha. Nie ovál. Rotácia niečoho, čo ti pobehuje pod svetrom, keď dýchaš. Had. Sykavka na bielizni. Nechápem, prečo chceš prať. Žiarovky zapadajú do jabĺk a severne od intravilánu stojí dieťa nosom v rukách. Zvuk je zrnko na linke. Rastúce oči a Hľuzy po železnici sú rovnaké. Voda vrie, pretože rybár kŕmi ryby- nič iné v tom nebude iba šklbnutie ramenom Jačíš. na najnižšom bode vrak lode a glycerínové polia... Severne od intravilánu hádžem medicimbal. Otváram ťa /vo vani/ .
9 názorů
Slunko je třeba vyprat. To ví každá žena. Vymáchat, vyždímat, pověsit. A cítit se spokojeně.
....a ženský Kainar, ten bohovsky obdařený Básník....ále! Dnes už se básníci navzájem nepodrážejí a to je fajn. Dnes se jen čeká na Kainarovu pozdní konfesi. Knockin on solar´s door...
Sal Paradise
29. 09. 2015...asi i tyhle archetypy máme nějak všichni v sobě... ;-) Dobrý! *t
Sal Paradise
29. 09. 2015...asi i tyhle archetypy máme nějak všichni v sobě... ;-) Dobrý! *t
whispermoonlite
28. 09. 2015:D
whispermoonlite
28. 09. 2015tohle už by konečně tak nějak šlo. :)*
dark matters
27. 09. 2015"otváram ťa" je príjemne znepokojivé, zlovestné.