Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVečer v parku
Autor
Kolobajda
Večer v parku
Večer v parku po setmění
potkal jsem bobra s veverkou
že prý na krok vidět není
svítili si baterkou
Hledání
Já, Karel, Olda, Blanka i Elvíra
včera jsme marně hledali tapíra
prostě nevím, ale člověka to nutí
hledat tapíra do zblbnutí
už jsme si připadali jako debili
a on zatím dělal kruhy v obilí.
Pepa
na vinici
tluče špačky
10 názorů
aleš-novák
12. 10. 2015Pepa tluče špačky? kuřeti by neublížil...:o)
Vzpomínám na jednoho kreslíře z Dikobrazu, pana Ceplechu, který míval vždy na vtipu vyobrazeného jezevčíka, a tvým erbem je tapír.Špačci jsou výborní. Tip.
Evženie Brambůrková
09. 10. 2015Zasmála jsem se sama doma a hodně nahlas.
Hledání dává tapírům nový rozměr.
A ta milá zvířátka bych prostě adoptovala. /TTTTT
blacksabbath
09. 10. 2015veverka čiperka...bobr a hlavně.....náš tapír.....nešpačkuju.dávám souhvězdí k duhu...*********** veselme se v kruhu..............:-))))))))
Tak jsem tě poslechl a druhý debil je pryč. On totiž tam původně nebyl... : -)) Tak jsem to chtěl nějak vyšperkovat, a přehnal jsem to. A ta poslední? Nechci tě podceňovat, ale má to tři smysly: 1) před sklizní se vinice hlídají proti náletům špačků. 2) jako maké děti jsme "tloukli špačky" - to se takovým bičíkem poháněl dřevěný spalíček - něco jako káč. 3) A když někdo klimbá, tak se také říká, že tluče špačky. Takže Pepa místo aby hlídal - klimbá ... a tím pádem i když tluče, tak nic netluče. A tak se mi to líbí - musím se až podivovat svému ostrovtipu.
Darkblackonyx
09. 10. 2015Nemůžu si pomoci, ale mne jsi povavil. Ale úplné nej je Pepa,který na vinici tluče špačky. Nejsem žádný kritik. Ale když se mi chvěje bránice... tak /*