Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro všechny splavy Rýna
Autor
Movsar
Pro všechny splavy Rýna
Mládenci z Drážďan přijeli, aby poznali krásy města na Vltavě. Je jich plná tramvaj. A taky přijeli, aby poznali půvaby místních dívek. Pak uzavřou německo-česká přátelství, ukáží dívkám kostely v Halle a taky všechny splavy Rýna. A taky své turecké mámy těm dívkám ukáží. Zatím je vše ve fázi hledání. Vystupuji na nábřeží, jako vždy a nechávám těm hochům volnou cestu ke štěstí.
Vítězná pasáž
Vítězná pasáž obchodního domu Kvádrio. Tady zvítězil konzum, tudy vedou triumfální cesty, tady každý může být Napoleonem: sáhne do portmonky a pokoří tovar. Pak projde skleněným obloukem na fotobuňku mezi davy na ulici.
Řekou vůní
Kamenným korytem Příkop teče podzimní slunce, láme se o větve lipek. Větřík zvedá listí, ale na těžké sukně už je krátký. Alespoň rozvane parfémy. Zvedám se z lavičky a jdu tou řekou vůní udělat pár temp.
For pleasure
Špatně oblečené Angličanky, oplácané a zubaté, holky rozhořelé pubertou. Hýčkají si zženštilého kamaráda s náušnicí jako harémového kastráta. Jedna si sedne tak, že ji dlouhým rozparkem leze stehno. Kypré a bílé, nelítostný sval, kterým večer na hotelu přiškrtí kastráta. Jen tak, z plezíru. For pleasure.
Mléčná občanka
Na Andělu čekali lidé na tramvaj. Stále tam čekávají. Starší žena sevřená do zimní bundy stavěla do prostoru mocné prsy. Jako odznak ženství je dávala k dobru. Snad se jimi i legitimuje: mléčná občanka.
Růžový opar
A pak město bral růžový opar, končilo odpoledne, schylovalo se k příběhu sobotní noci. Chodníky před osvěžovnami budou ronit krev, ta kamenná stigmata, a dívky svými hlasy rozněžní i zabijáky. Policistům z 1. oddělení připadne méně práce. Ráno pak kakao a tak dále.
10 názorů
Darkblackonyx
10. 11. 2015mléčná občanka z Anděla? tip
díky přátelé. snad se i tam dostanu, obvyklá trasa je hlubočepy - centrum, ale sem tam mě to vypalví i jinde