Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePapirosy
Autor
Movsar
Opilé písně racků
Počasí zteplalo jako dlouhé pivo, pivo unavence, pivo zapomenuté chvíle, pivo z kubistického zátiší. Rackům to tak svědčí, křičí do šumění řeky opilé písně.
Betonová Gaia
V ústí Spálené voní mokrý beton. Už několikátou sobotu. Jestli to takhle půjde dál, napadne jakousi mladou výtvarnici obtisknout svá nahá prsa do toho betonu a vydat o tom tiskové prohlášení. A ta vůně dostane mléčný šmak a dělníci zahodí kolečka a špachtle a vrhnou se ústy k zemi. Neboť Země, to je Matka.
Kovový spisovatel
Kafkovi se rozhodli vzít jednou provždy samotu. Učinili tak za obchodním domem Kvádrio. Hrozny hrozných turistů se kutálejí stále dokola a jsou kyselé. Proto spisovatele vyvedli z kovu, aby nemohl křivit ústa…
V bezmasé jídelně
V bezmasé jídelně matka s dcerou. Dcera už má skoro tak veliká prsa jako máma. Taky už jí je dost přes dvacet. A přikrmuje je fazolemi a sabží. Večer, až bude se svým jinochem sama a vezme na sebe jen průsvitné negližé, předvede mu, zač je toho sabží.
Papirosy
V krabičce má papirosy a ve výstřihu bujné cosi. Chtěl bych být inženýr a dimenzovat nosnost mostů … pro tohle cosi. Seděl bych nad tím dlouho do noci a kouřil papirosy. Z jejího balíčku. A ona by pak, pozdě k ránu, sykla: Božíčku…
5 názorů
díky za zastavení a zprávy.
m: je to sobotní rituál, jinak maso jím. ovšem snažím se střídmě. a v tichém zadumíání, neboť při vědomí ulopeného života.
Marcela.K.
12. 11. 2015...jíš maso? vegetariáni prý nemají smysl pro humor ...tak proto se ptám...že sedáváš v té bezmasé jídelně a přitom dokážeš být i vtipný :-)
aleš-novák
10. 11. 2015cosi fan tutte...