Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlza radosti
18. 03. 2002
7
0
1743
Autor
britwa
Citovo sa postím
modlím sa a neverím
Pred slzou radosti
nohou kopem do dverí
Otváram si nové svety
za hanbou a plačom
Ako popol s cigarety
spytujem sa: \"na čo?\"
Uzavretá kapitola
bez konca a bez riešenia
Tak prichádzam do kostola
hľadať nové pokušenia /?/
Vdaka!
To som naozaj necakala.Mozno mas pravdu,nemali by sme nad tym len lamentovat.Ale nesuhlasim s tym,ze by sme mali uznavat zauzivane hodnoty.Aspon nie vsetky.Hlavne nie tie dogmaticke...papa Britva
neviem, či si ma rozumela, ale ja tiež tvrdím, že by sme ich nemali uznávať (lipnúť na tom starom). pozri sa lepšie hore, čo som ti napísal. nech ide písanie. už sa teším na dalšie tvoje ....
táto vecička má pre mňa osobne dva silné miesta:
pred slzou radosti
kopem do dverí
ako popol s cigarety
spytujem sa "na čo ?"--- s takýmto postojom sa stretávam u veľa mladých autorov a môžem povedať, že aj ja som naladený na frekveciu tejto básne. možno je to generačný problém ak sa to vôbec problémom dá nazvať. proste to asi, tak cítime a vnímame.
nelákajú a už vôbec nás neuspokojujú zauživané postoje, mravy hodnoty a neviem ešte čo, ale mali by sme sa pokúsiť dostať sa s toho a nie len nat tým lamentovať- to nemám rád.
k tvojmu písaniu môžem povedať, že sa páči ako píšeš, ale skus to trochu viac rozťahať a viac sa s tým vyhrať. myšlienky máš skvelé. T
myšlienka mi je blízka...páči sa mi to...a za najlepší považujem ten záver :)
t
britwa-je to fakt dobre, ale ja z osobnych dovodov nesuhlasim s koncom...ale to je v pohode!!! fakt!!!
A ja som si myslela, ze len ten koniec sa vam bude podzavat.Je to taka mala hra, pretoze/podla vsetkeho/ by tam miesto "pokusenia" malo byt asi "rozhresenia"...ale kedze s tym vobec nesuhlasim a ako ateistka to jednoducho neuznavam, je to takto ovela lepsie...aspon vyznamovo.Snad som nikoho neurazila...:o)
No myslenkove zajimave... jen me trosku popuzuje ta posledni sloka... ta mi prijde tak trochu nevim jestli fanaticka je to spravne slovo... spis manipulativni najit si neco kam jakoby odhodim problemy a najednou se vsechno vyresi... ne ta duvera podle me musi byt v tobe...
britwi, prosím, pošli příště avízko, ju? To abych věděl, že mi něco chceš, díky ;o)
Nás a urazit? No dovol! To bys nás tedy urazila tím, že si myslíš, že to jde!!! ;o))))))))))
To rozhřešení mi přijde ještě nešťastnější... nevím, jak z toho ven
Zatím páááá (c8
m.
aj keď zrejme z prológom mnohí nebudú súhlasiť, vysvetľujúco dokresľuje tviju báseň.
Britwička, lepšíš sa! Vidieť to podľa rýmov, formy a aj obsahu. V závere pointa, to sa kvituje.
V básni trochu rebélie, trochu nedôvery a predsa nádeje (hľadať nové pokušenia - to pokušenie predsa môže byť aj pozitívne)...
Myslím, že doteraz som žiadnu z tvojich neovýberoval, a tak túto zaraďujem do klubu.
T.
moc zajímavé, jen mě trochu mrzí to řešení/ pokušení na konci, je to trošku levný rým... ale jinak moc dobře a ckutku na břitvu napsané... díky, měj se
m.
pekne! iba ten zaver, mne osobne sa nepaci...tak to nevyriesis!!! ale mas moj tip!