Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMartin Čubička a Kláda Mamková
Autor
Movsar
Martin Čubička a Kláda Mamková
Martin Čubička je známý islamobijec. Dříve bojoval proti šumavskému kůrovci, ale ten boj dávno vzdal – hledal něco více ideologického, co by ho postavilo před televizní kamery a vyslalo tak na oběžnou dráhu médií. Uprchlíci připluli k řeckým břehům, ostatně Martinově domovině, právě včas. Martin sliboval hroznou mstu všem islámcům, nejraději by odjel do pouště a postavil se samotnému teroristovi Johnovi. Zvolil ale jinou cestu: žijeme v elektronické době, a proto Martin bude bojovat ne v poušti Blízkého východu, nýbrž baudrillardovsky řečeno v poušti reálného: na internetu!
Jeho boj byl lítý a tak se stalo, že byl Martin raněn. Trestním stíháním za šíření nenávisti.
Jenže Martin nelenil a přizval bojovnici svého formátu Kládu Mamkovou. Ta proslula svou touhou uískat nějaký, jakýkoli, politický post, a to i za cenu naprostého ponížení. To se dělo ponejvíce při jejích veřejných vystoupení a v půlnočních debatách v televizi.
Tak tedy už Martin není proti sluníčkářům sám! Má spolubojovnici. A nutno říct, že sluníčkáři jsou jeho výběrem obhájkyně nadšeni. On však dál jde vstříc zlu, po boku velkou Kládu Mamkovou!
8 názorů
aleš-novák
13. 06. 2016ale i tu mamkovou jsem si zapamatoval správně :o)
Já se taky nedívám na telku, takže Čubičku neznám, narozdíl od Martina a něco mi říká, že to ani nebudu zjišťovat:-)
aleš-novák
30. 11. 2015Čubička se často objevuje v "kraulu" na ČT24...
k: v německu jste osvobozeni od psaní takových pamfletů, a to je dobře. to tady média chodí s neblahými zprávami vstříc satiře.
díky, goro, jsem rád, že ses tady zastavila i v tak "exponovaný" čas, jakým je pátek podvečer.