Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprosincová
Autor
guy
51 názorů
Před sebou se neschováš :( Ale báseň je to krásná, což je u tebe už tradice.
Prosinec vždy nutí k plošnému zešílení. A já Tvé verše bezmezně zbožňuji. Díky*
líbilo, pěkný další rok Ti přeji a musíme se oba polepšit a víc psát :-)) *
slunceblunce
30. 12. 2015čtu komentáře a těší mě, že lidi cítí podobně jako já... poetická závist je fajn... asi o ní napíšu :))))
slunceblunce
30. 12. 2015tohle je naprosto super! Cítím tam lehkost a strašně závidím... taky bych jednou chtěla takhle lehce sdělit své myšlenky :) tip!
Dave Lister
15. 12. 2015Před sebou si neuteču
leda v cizím náručí
by možná
na nějakej čas
šlo
Anebo schovat se
do láhve
nechat se vypít
jako džin
ale ty konce
oj!
sestricka.slunicko1
10. 12. 2015***
Mně se ta lehkost a průzračnost téhle básničky velmi líbí.
Líbí se mi i ta pointa na závěr.Sama jsem psala většinu života
vázaným veršem,proto vím,že takovouhle "jednoduchou"
básničku umí napsat málokdo. A nejmíň ti,kteří dělají největší
ramena. - Jen at´ se předvedou. Mají tady přece možnost.
Tip - bez přemýšlení.
Mno, mně se to taky zdá takové nezajímavé... není to špatný, ale ten hnědokošiláč má imho dost pravda...a když jsme u naci nicku, tak jsem si to samé řekla u osoby, co si říká A.H.:D...
Marcela.K.
09. 12. 2015...nenech se otrávit, prosím a piš. Některé komentátory prozradí už nick - jak to mají s lidmi i s poezií...
Aššurballit
09. 12. 2015ok.
Aššurballit
09. 12. 2015ziadne aviza som nerozposlal. aj ked uznavam ze borec som.
Aššurballit
09. 12. 2015ja by som to nevidel ani len na tip. je to znoska predvidatelneho klise zabiteho az gycovo extremne presladeneu pointou.
ta holka jaksi opomněla, že vlastně je to jako cela, v níž není dvířek, není pout... a ačkoliv se chce furt zdrhat, tak vlastně nelze uniknout:)
zdravím Z.
Mlha je holka
přelétavá
hustá
a někdy ošklivá
často vše skrývat nepřestává
náhle se celá
rozplývá
Do ní vplout
zřejmě radno není
člověka rychle zanechá
napospas mrazu
bez okenic
sma pak řádí
na střechách...
Bez přilévání oleje do ohně (možná jen kapku) podotýkám, že jsem od guye asi nečetl nic, co by nepatřilo do výběru výběrů. A protože všechna hodnocení považuji za ryze subjektivní, i já přidávám svůj tip ;)
milý hnědokošiláči, je to všechno ještě mnohem horší
když jsme tuhle byli s guyem, každý se svou jachtou v karibiku, (obojí jsme si samozřejmě pořídili ze vzájemně zde nasyslených tipů a výběrů), domluvili jsme tam u tequily, každej holku na klíně, že budem hlavně provokovat takový hnědokošiláče jako jsi ty; jak si někdo může dát takový neofašistický nick? s tím musíme něco udělat, řekli jsme si; každý napíše občas nějakou halabala průměrnou báseň a vzájemně si vytipujem dvacítky až třicítky; pak až shrábnem ty tipy je rozprodáme naivním písmačkám za velký prachy; čím větší pseudoznalec tím vyšší cena, čím průměrnější báseň, tím víc tipů a výběrů; smysl je jediný: vyprovokovat hnědokošiláče, aby se veřejně odkopali, to má smysl, i když se to tobě zrovna líbit nemusí, smysl se prostě nemusí líbit;
mch. tu báseň jsem ani nečet, o čem vlastně je? hnědokošiláči pomoz, ať je tu větší lomoz .)
hnědokošiláč
08. 12. 2015Ty rýmy sice nejsou učebnicově zažitá klišé typu páska/ láska, ale autor si s vyhledáním rýmových dvojic moc práce nedal. Ztuhlá zem / před mrazem, nezebou / před sebou, to je dost jednoduché a kazí to tak dojem básně. Báseň mi přijde slabě průměrná (je v ní vidět určitá dovednost) a doufám, že autora neurazím, ale takovýchto podobných básní jsou celé knihovny a soukromé pozůstalosti neprosazených básníků - tak proč toto psát? A proč to číst? Opět nic osobního, ale na výběr bych to neviděl. Lyryk zde poslední dobou výběruje kde co, bohužel mám pocit, že podle toho KDO TO NAPSAL, než podle toho, CO BYLO NAPSÁNO. Ale to je vůbec dlouhodobý problém zdejší redakce plné pseudo-znalců, takže to nemá smysl hlouběji rozebírat - tento rozbor, by už k hodnocení básně nepatřil.
moc se mi líbí, jak dokážeš svázat verše, vlastně to obdivuji a tak trochu závidím:-)