Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevyšly mi 3 knížky
Autor
jednooká panenka
http://www.kosmas.cz/hledani/?query=Jana+Byst%C5%99ick%C3%A1&autocomplete=1
17 názorů
Souhlasím s Janinou.
Když si pročítám Tvé texty, napadá mě, proč rovnou tři sbírky najednou? Jsou nějak vzájemně odlišné?
Mimochodem znáš Joanne Greenbergovou a její procházku?
Myslivec Luboš, 73Kg, 174cm,mušství 17cm
21. 12. 2015já bich chtěl mít taky sbírku ale motýlů. dřív jsem měl sbírku známek ale za se rozmočila jak pršelo. Ahoj!
jednooká panenka
18. 12. 2015náklad to má 100 kusů s tím, že do prodeje šlo maximálně 40 sbírek... no, už jsem jich hodně rozdala :o)
Ta anotace je bohužel nicneříkající ("vždyť i pouhé písmeno na papíře je vyjádřením sebe" - proboha, to snad autor nemyslel vážně :-)) Jediná smysluplná informace je tam o boji s nemocí, kterému samozřejmě fandím.
Evženie Brambůrková
17. 12. 2015Gratuluji z celého srdce.
"Anotace: Podle mého by básničky měly vyvolat ve čtenáři pocity, vzpomínky, emoce. Vždyť i pouhé písmeno na papíře je vyjádřením sebe."
Podle mého je ukázka básničky asi zbytečná...
aleš-novák
17. 12. 2015klubím, s dovolením...:o)
jednooká panenka
17. 12. 2015jsou z měkkého papíru, křídový bychom tam s nakladatelem ani nedali ;)
Miluna Vošková
17. 12. 2015Sů z mněkého papiru, panenko, nebo z teho škrabavého křidového?