Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVánoční
Autor
Promenlivynick
Vánoční
..
.
Slunce zapadlo
A tryskáče
Co ráno tryskaly
Mezi oblaky
Tryskaly zpátky.
Nevím, kam plula oblaka
Ale jsem si jist
Že chlapi
V tryskáčích
Tryskali domů
Jak jinak
O Vánocích ?
Obloha
Budiž
Úplně čistá.
Tak jako
Já a Ty ..
13 názorů
Promenlivynick
06. 01. 2016tapírem jsi proslavený. Uhozené nápady jsou nejlepší.
S Marcem jsem se chtěl poradit o létání, nebo tvůj tapír to už umí automaticky ? Vlastně jak jinak ..
Ahoj, nemusíš na poradu k Chagallovi, v mých "básničkách" je jich něurekom - tedy nepočítaně. První se objevili v mém dílku Klokan a kudlanky dne 16.1.2015 - tam je tapír i tapírka. Teď měli menší pauzu, ale právě jsem se rozhodl umístit tapíra do jesliček... : -)) A prosím - pokud je budeš v mých análech hledat ( samozřejmě nemusíš, to není nátlak), nečekej od mých "básnckých počinů" nějakou hloubku, je to takový přehled mých uhozených nápadů..
Promenlivynick
05. 01. 2016půjdu na poradu k Chagallovi jak toho tapíra umístit naoblohu ..
Dík :-)
Pročež tryskáčů bylo pět. Ale tapíra tam nemáš... Jinak je to perfektní!!! /**
Karpatský knihomoľ
22. 12. 2015Originálne. Dať dokopy tryskáče a Vianoce. A ono to ladí. Tip.
Evženie Brambůrková
21. 12. 2015/T
Promenlivynick
21. 12. 2015ach vlku.. jak mám omezit záměr ? Nepíšu dílo. Tryskám.
Stárnoucí vlk
21. 12. 2015není toho tryskání moc ? :)
blacksabbath
21. 12. 2015vytrysklá....*/***