Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTramvají z Barrandova k Vinohradům
Autor
Movsar
Prahu vzal déšť. Někde vskrytu teroristé dumají, čím by překvapili obyvatele Západu. A někde v jiném skrytu dumají milenci, čím by překvapili sebe navzájem.
Topí se smíchem ta žena v tramvaji, už si pořádně nalokala srandy. Teď jen odhadnout moment, kdy zasáhnout dýcháním z úst do úst.
Na Zborovské přistoupila kudrlinka. V drobné ručce drží tašku s nápisem Sweet Home. Ona je Sweet Homo, sladký človíček. Na Náměstí míru vystoupí a klopýtá ke svému sladkému domovu. Vytáhne dečky, co koupila, zabalí je do parfémovaného papíru a počká na Štedrý den. Pak si je rozbalí, kdoví s kým, a slaďoučká do nich ulehne.
Na Korunní je polední pusto. Lidé míňajů korunáčky volakdě indě.
A u vodárny to není o moc jiné. Jen dívka podobná Iloně Švihlíkové na zastávce rozmlouvá s třemi hochy. Pořádně kulatá ňadra se jí dmou pod šedivým kabátkem tak, že je má raději podvázané opaskem. Jejich hovor je intenzivní, asi se dostali k Velké krizi. Chvíli to ještě potrvá, tak na dobu než si falešná Ilona vybere z hochů jednoho a dovede ho k sobě domů. To přijde čas povolit opasek: nastane kýžené období Růstu.
6 názorů
hezké, hlavně to o té utopené ženě* topit se smíchem, to musí být paráda:-)
díky, jsem rád, že se líbilo a švihalo! i.š. taková svérázná ekonomka. nějaká vide bude mít na youtube