Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDeníček zle strážený
Autor
Astrálka
***
Milovaný vesmír, ľúbim ťa čím ďalej, tým viac pochabo. Konečne mám tvoju adresu.
Dlho som to zvláštne miesto hľadala na mape. Možnože som tam niekde prederavila lúku:-)
A potom na ďalšej mape, a ešte ďalšej a väčšej mape.
Ako keď sa z hviezdy prižmúrenými očami pozeráš na svietiaci glóbus.
Išla som si oči vyočiť, a snažila som sa vyčítať z toho jedného bodu celú tvoju budúcnosť.
Teraz ťa už strelky mojich očí aj za polárnym kruhom nájdu.
Zapráskaná zima. No budem ti posielať horúce depeše o veľkosti nesmiernej lásky.
Je vraj premenlivá. Z plameňa je dym ani sa nenazdáš. Moja predsa nemôže zhasnúť!
Máš tam takú zimu.. Teš sa, keď sa večer pritúlim k perinke,
zahrniem ťa prílivom nespútaných snov. V nich sa dá samota s citom utopiť.
Ty nezbedná zatúlaná bodka, nebyť učiteľa zemepisu, akoby som ťa našla?
***
Na tvoju chápavú adresu budem písať všetko, čo by ich pohoršilo, keby mi denníček našli.
* lenže vás sklamem :-( prišla som sem dopísať, ako sa všetko zmenilo
* vzďaľujem sa vesmíru, za svoj polárny kruh ako za železnú obruč, možno len za hrotom srdca opísaný kruh
* áno, niekedy je hrot môjho srdca ostrý a z pľúc len vydychujem beznádej
Úžasné, celý den se budu usmívat (a to je u mě vzácnost)